אחרי שממש לאחרונה התקבלה ההחלטה על קיצורה, ליגת העל לנוער ננעלה היום (שבת) עם ניצחון של מכבי ת"א ׳שחר. קבוצת הנוער של המועדון אירחה את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-20 והאחרון וניצחה 0:3. בכך, שחקניו של אליעזר בן אהרון סיימו את העונה במקום הרביעי. 

מכבי פתחה נהדר את המשחק וכבר בדקה ה-2 הצליחה לעלות ליתרון. רוי רביבו החל במהלך עם מסירה טובה לעבר אור רויזמן, הקיצוני העביר רוחב למרכז ויהלי לזר, שחקן הכנף השני, סיים בנגיעה לרשת. 

בדקה ה-18 הצהובים כבר הכפילו את התוצאה. הפעם רויזמן קיבל כדור טוב מנובאטוס מירושי ושוב שלח למרכז. מוחמד אבו עיאש, שקיבל את הקרדיט בחוד, השלים עם נגיעה משלו וקבע 0:2.

בהמשך המחצית שחקני מכבי ייצרו 3 הזדמנויות נוספות וטובות שלא הפכו לשערים. שחקני אשדוד התעוררו ב-10 הדקות האחרונות של החצי הראשון אבל זה לא הספיק להם כדי למצוא את הרשת.  

במחצית שניה ירד מעט קצב האירועים, אבל זה לא מנע ממכבי להגדיל את היתרון ולסגור את העונה עם חיוך, כאשר השער השלישי הגיע בדקה ה-89. הפעם הצהובים ביצעו תרגיל קרן מהיר, אוראל אזרזר הוציא כדור לאנר אושמנדי, שבעט מחוץ לרחבה לקורה ופנימה ובכך חתם את תוצאת הסיום.

ההרכב הפותח: תומר אלון, עילאי תומר, אריאל בלסון, מייקל מור, רוי רביבו, יונתן פורטוגז פז, יהלי לזר, נובאטוס מירושי, מוחמד אבו עיאש, אנר אושמנדי, אור רויזמן. 
כן שותפו: אביב פלס, אוראל אזרזר, אלעד קפלן, שון עדרי וניב ברקוביץ'.