קבוצת נערים ג׳, מכבי ת"א 'אלדד', נכנעה הערב (ה׳) בגמר גביע המדינה 2:1 למכבי פ"ת.

הקבוצה עד גיל 15 של המועדון פתחה טוב את המשחק וגם עלתה ליתרון במהלך המחצית הראשונה מפנדל מדויק של ליאור מושנסקי. אלא שבמחצית השנייה המשחק קיבל תפנית לרעת הצהובים כאשר עמית קראדי הורחק בכרטיס צהוב שני.

פ"ת ניצלה את היתרון המספרי כדי להשוות בדקה ה-67. כשנדמה היה שאנחנו בדרך להארכה, המלאבסים הצליחו להשלים מהפך בתוך תוספת הזמן בדרך ל-1:2 בסיום.

בדרך אל הגמר מכבי גברה על הקבוצות הבאות: הכח מכבי עמידר ר״ג, מכבי עמק חפר, הפועל ק״ש, הפועל ב״ש, בית״ר טוברוק והפועל ר״ג.

מאמן הקבוצה עידן הררי סיכם בסיום: "יש רגשות מעורבים. אני חייב לברך את השחקנים שלנו ששיחקו בצורה מעוררת התפעלות. בחצי הראשון תוכנית המשחק שלנו עבדה טוב והיינו דומיננטים, הגענו לא מעט לאיזור השער של מכבי פ"ת אבל לא היינו מספיק מדוייקים וחדים במסירה האחרונה".

"התחלנו את המחצית השנייה פחות טוב ונלחצנו לשער שלנו וזה הוביל ליצירת מומנטום עבור מכבי פ"ת", הוסיף, "למרות זאת, הצלחנו לצאת למעברים טובים שלא הסתיימו במצבים ממשיים. האדום שקיבלנו הוביל ליתרון של מכבי פ"ת במרכז השדה דבר שהקשה עלינו עוד יותר. לצערי ככל שחלפו הדקות המשימה לשמור על היתרון הלכה ונהיתה קשה יותר והעייפות נתנה את הטון ושני השערים שספגנו היו בלתי מחוייבים. יחד עם זאת, אני מרגיש גאה לאמן את חבורת השחקנים הזו, שהשקיעו ושיחקו עם הרבה הקרבה, רצון ומחויבות. לצערי הפסדנו את גמר גביע המדינה אבל אני בטוח שגם השחקנים, הצוות וגם אני כמאמן הרווחנו שיעור להמשך הדרך. נלמד מהטעויות שלנו ונדאג לתקן בעונה הבאה על מנת לסיים אותה עם התואר".