מכבי קיוותה לפתוח את העונה האירופית במוקדמות הקונפרנס ליג עם ניצחון במונטנגרו אבל תחזור לארץ עם תיקו 0:0 נגד סוטייסקה – תוצאה שהעבירה את ההכרעה למשחק הגומלין שיערך בחמישי הבא (29.07) בבלומפילד.

הקשר, דן גלזר, ששולב במהלך המחצית השנייה, אמר בסיום: "אנחנו לא מרוצים לא מההופעה ולא מהתוצאה, אבל צריך לזכור שההכרעה עוברת לבלומפילד ואני בטוח שיחד עם הדחיפה של הקהל, שאני מצפה לו, נעשה את העבודה ונעבור אותם".

על מהלך המשחק אמר גלזר: "כמובן שהאדום שיבש את התוכניות אבל זה חלק מהמשחק. אני לא רוצה לדבר על השופטים. צריך לדעת לשחק גם עם עשרה שחקנים. גם בעשרה שחקנים הגענו למצבים והצגנו משחק לחימה מעולה, העברנו את ההכרעה הביתה ובעזרת השם נעשה את זה".

"אין קל באירופה, אין קל בכדורגל", הוסיף גלזר. "צריך להבין את זה. מהרגע הראשון אנחנו צריכים לתת את מלוא הכבוד ליריבה. לא סתם הם במוקדמות המפעל, אנחנו קבוצה יותר טובה אבל נצטרך להראות את זה במשחק הבא ולנצח".

הקשר התייחס גם למצבו: "אני מרגיש בסדר, אני במגמת שיפור. עברתי תקופה לא פשוטה, אני מקווה להמשיך ככה יחד עם הצוות הרפואי שעוזרים לי המון ונקווה שהעונה הזו תעבור חלק".

על הבכורות של דניאל פרץ ואוסאמה חלאילה: "בפן האישי אני מאוד מתרגש בשביל דניאל, בן דוד שלי, שהוא כמו אח שלי הקטן אני מאוד מאמין בו ובטוח שיצליח בגדול. גם אוסאמה נכנס מצוין למשחק ואני בטוח שהוא ייתן לנו המון".

על נקודת האור שבכל זאת ייקח מהמשחק אמר: "הראינו שאנחנו קבוצה קשה, גם בעשרה שחקנים הראינו רוח לחימה, לא התפשרנו באף מאבק ואני בטוח שממשחק למשחק האיכות תשתפר ונציג כדורגל יותר טוב. אנחנו מודעים לזה שהיום לא שיחקנו טוב וככה מכבי לא צריכה להיראות. כבר ביום ראשון הקרוב יש לנו מלחמת עולם נגד מכבי חיפה וביו חמישי בעזרת השם נעשה את העבודה ונעבור לשלב הבא".