אחרי שניצחה אמש 0:2 את הירנביין במשחק הכנה, מכבי תל אביב נעלה היום (רביעי) את מחנה האימונים שקיימה בשבוע וחצי האחרונים בהולנד. לאחר המשחק מול הקבוצה מהליגה הבכירה בהולנד המאמן פטריק ואן לוון סיכם את מחנה האימונים של מכבי.

"קודם כל אנחנו מרוצים מסיום מחנה האימון, היינו פה 10 ימים ושיחקנו שני משחקים טובים", אמר המאמן, "במשחק הראשון נחשפנו לכדורגל ההולנדי עם הרבה תנועה ומסירות, במשחק השני גם כן, אפילו מול יריבה איכותית יותר, אבל כבשנו ברגעים הנכונים. אני מרוצה מהתוצאה, זו תוצאה שנותנת מוטיבציה לקבוצה. אני מרוצה מחלקים במשחק בהם שיחקנו טוב ומהר בחצי המגרש של היריבה, ואני עדיין רואה דברים שצריך לעבוד עליהם. בסוף, זה היה משחק שכולם קיבלו בו הזדמנות לשחק נגד יריב טוב".

בוידאו | תקציר המשחק נגד הירנביין

על העבודה עם לא מעט שחקנים שגדלו במכבי בשנים האחרונות הוסיף: "אני נהנה מאוד לצפות בשחקנים הצעירים, דברים טובים, דברים רעים, אבל הם עושים את זה בהתלהבות גדולה, כך שאפשר לתת להם רק מחמאות על הדרך שבה הם מנסים לעבוד ולסלוח להם על הטעויות, כל עוד הם לומדים מהן. מה שאני אוהב בשחקני האקדמיה שלנו הוא שהם רגילים לשחק ב-2 עמדות, לפעמים 3, בגלל שעשו זאת בעבר באקדמיה. נובה (נובאטוס מירושי) נמצא שנה במערכת והוא מראה הרבה פוטנציאל לעמדות שונות במשחק, הכל מגיע מעבודה קשה ואגרסיביות כשאין לו את הכדור ומרצון לשחק כדורגל כשהכדור אצלו. זה משהו שאנחנו מעריכים, זו תהיה העונה השנייה שלו בישראל כך שאנחנו צריכים לראות לאן זה הולך, הקבוצה הבוגרת או משחק ברמה אחרת".

על ההופעה של דניאל פרץ במשחקי ההכנה אמר המאמן: "היום זה גם היה פחות או יותר מבחן עבור דניאל פרץ, ששיחק 90 דקות. דניאל טננבאום לא כשיר כרגע, יש לנו אמון רב ביכולות השוער של דניאל, אני מכיר אותו כבר 5 שנים מאז שהגעתי, זיהיתי את הכישרון ובמהלך השנים הוא עבד קשה כדי להרים את הרמה שלו. זה מה שהוא הראה היום, כמה עצירות טובות, עזרה בבניית המשחק ואירגון טוב ביחד עם שחקני ההגנה".