אקדמית הנוער פתחה עונה כשהנציגה הראשונה שהחלה את אימוניה היא קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב ׳שחר׳. אורי דוד, מאמן הקבוצה בעונתו הראשונה, העביר את האימון הראשון יחד עם הצוות המקצועי. עוזר המאמן – דדי בן דיין, מאמן השוערים – שורה אובארוב, מאמן הכושר – טל ווליק והפיזותרפיסט – אור אהרון. קבוצת הנוער כוללת שחקני נוער ותיקים ושחקנים צעירים שעלו מקבוצת נערים א׳ שזכתה בגביע המדינה בעונה החולפת. 

דוד כבר 13 שנים נמצא במערכת ולאחר שאימן בשנתיים האחרונות את קבוצת נערים א׳ הוא מתחיל את עונתו הראשונה עם קבוצת הנוער. דוד שזכה בעונה הקודמת עם נערים א׳ בגביע המדינה עלה יחד עם השנתון שאימן את קבוצת הנוער. בסיום אימון הפתיחה הוא שיתף אותנו בתחושות: ״תחושה נהדרת להתחיל עונה חדשה ה-13 במספר שהפעם אני מאמן את קבוצת הנוער שהיא קבוצת הדגל של המחלקה. אני מודע לאחריות הגדולה שניתנה לי ואני בטוח שהשחקנים יתקדמו כיחידים וכקבוצה בצורה טובה מאוד ובסוף העונה יהיו מוכנים לאתגר הבא שלהם.

האימון הראשון היה מספיק טוב בשביל להבין שהשחקנים שמרו על עצמם בפגרה והגיעו במצב גופני טוב, הציפיות מעצמי ,מהצוות ומהשחקנים גבוהות מאוד, ברמת ההתפתחות של השחקנים וברמה ההישגית לנצח בכל תחרות שעומדת לפנינו״.