מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מירושלים במסגרת המחזור ה-2 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש לאחר שבמחזור הפתיחה גברו 0:2 על העולה הטריה, הפועל כפ״ס. מנגד ירושלים הגיעה למפגש גם היא לאחר ניצחון במחזור הפתיחה, על סכנין בחוץ. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה. אריאל בלסון פתח בחוליית ההגנה ועידו מזרחי קיבל את הקרדיט בחלק הקדמי.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (ארי מרנשטיין, 89׳), אריאל בלסון, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, עידו מזרחי (עומר פרוכטמן, 63׳), אנר אושמנדי (אביב פלס, 77׳), אוסקר גלוך, אוראל ברייה (מוחמד אבו עיאש, 77׳) וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק היו שקולות יחסית. שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים ליד השער.

בדקה ה-16 הצהובים הצליחו לכבוש אך השער נפסל בטענה של נגיעת יד. הרמה מהאגף השמאלי של אוראל באייה הגיעה אל ראשו של עידו מזרחי שנגח אל המסגרת, שוער בית״ר, קים זיבת, הדף את הכדור אל מזרחי שכבש בנגיעה, אך שופט המשחק קבע כי הוא כבש בעזרת היד ופסל את השער.

בדקה ה-20 אוסקר גלוך קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מ-25 מטרים אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-22 בית״ר הגיעה לחצי הזדמנות מול השער. אושר זכאי ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך רחוק מן המסגרת ויצא החוצה.

בדקה ה-42 בית״ר הייתה קרובה לעלות ליתרון. הרמה מצד שמאל של רוי דוגה הגיעה אל עידן בן עזרא שנגח סמנטמטרים מהקורה והחוצה. דקה לאחר מכן אופק אברג׳יל בעט מהצד השמאלי של הרחבה, תומר אלון הדף את הכדור לקרן.

מחצית שניה
כדור קרן בדקה ה-49 הגיע אל שון עדרי במרכז הרחבה, הכדור לא התלבש טוב לבלם הצהובים והכדור יצא החוצה. דקה לאחר מכן שוב הצהובים איימו על השער, כדור שהורחק על ידי הגנת בית״ר נבעט בעוצה על ידי אנר אושמדני אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

עד הדקה ה-75 לא נשרמו מצבים מסוכנים ליד השערים. מכבי היא זאת ששלטה בכדור ובקצה המשחק אך לא הצליחה לתרגם זאת למצבי הבקעה.

בדקה ה-82 התקפה נהדרת של מכבי הסתיימה בהחמצה של אביב פלס שנכנס כמחליף. עומר פרוכטמן דהר באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב חד אל מרכז הרחבה ופלס בעט מעל השער.

בתוספת הזמן של המשחק גול אדיר של הצהובים. אביב פלס השתלט על כדור שהורחק על ידי הגנת בית״ר, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מסובבת אל תוך החיבורים. 0:1 למכבי.

רגע לפני השריקה בית״ר כמעט והשוותה את התוצאה. עידן בן עזרא בעט מתוך הרחבה אל משקוף השער. עד הסיום התוצאה נשארה זהה ומכבי ניצחה 0:1 את בית״ר ירושלים.