פריגיים

אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בחוץ, מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) לאיצטדיון בלומפילד ואירחה את ספרטק טרנבה למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. 

הצהובים הגיעו בידיעה כי ניצחון יעניק להם את הכרטיס למפגש כפול מול שחטאר קרגאנדי מקזחסטן בשלב הפלייאוף והמאמן פטריק ואן לוון בחר לשמור על ההרכב מהמשחק הראשון מול טרנבה בסלובקיה. מתן חוזז, טל בן חיים ואוסאמה חלאילה המשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי, כאשר שלישיית הקישור הורכבה משרן ייני, דן גלזר ואבי ריקן. אנריק סבוריט, לואיס הרננדס, אנדרה, מתן בלטקסה ואנדרה ג'ראלדש הרכיבו את חוליית ההגנה לפני השוער דניאל פרץ. 

מנגד, הסלובקים הגיעו לישראל לאחר ניצחון 0:4 על קבוצת ליפטובסקי מיקולש במסגרת הליגה המקומית, כאשר הפעם מאמנם מיחאל גשפאריק בחר לפתוח עם מערך של 3 בלמים.

אורח כבוד נכח באצטדיון, מתעמל הקרקע, ארתיום דולגופיאט, האלוף האולימפי שזכה לכבוד מהאוהדים בזמן שצפה במשחק מיציע הכבוד.

מחצית ראשונה

אחרי 13 דקות של לחץ צהוב על שערה של טרנבה הגיע השער הראשון. כדור קרן משמאל של טל בן חיים מצא את ראשו של הקפטן, שרן ייני, שהעלה את הצהובים ליתרון. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה לשלוט בקצב המשחק ובכדור בניסיון להבקיע את השער השני עוד לפני הירידה למחצית. ניסיוות של חוזז לא צלחו ומן העבר השני דניאל פרץ גילה ערנות כשהצליח למנוע מצב מסוכן אחרי איבוד כדור של ייני במרכז המגרש.

רגע לפני המחצית פריצה במרכז המגרש של ריקן כמעט והכפילה את התוצאה אבל דאנקאץ' היה במקום כדי להדוף לקרן. בסיום המחצית מכבי ירדה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. 3 דקות מפתיחת המחצית השנייה דניאל פרץ רשם הצלה ענקית שהציל מהקו נגיחה של ריסטובסקי.

אחרי דקות בהן היריבה הסלובקית שלטה במשחק ערך ואן לוון שינוי ראשון כשאדוארדו גררו נכנס במקום אבי ריקן. חוזז, שכבר היה קרוב לכבוש במשחק שוב חסר חצי ממטר מהקורה בבעיטה שלו מ-10 מטרים.

פעולה נהדרת של בן חיים מצד שמאל כמעט והסתיימה בשער של החלוץ אחרי שהשתחרר מהמגן שלו ובעט מזווית קשה כדור מסובב למשקוף. בהמשך אופיר דוידזאדה ואילון אלמוג נכנסו על חשבונם של אוסאמה חלאילה ובן חיים.

גם גררו נכנס לרשימת החלוץ שפגשו את המשקוף אחרי שסיים התקפה יפה של דוידזאדה בבעיטה שפגשה את העמוד. בדקה ה-90 מתן חוזז ושרן ייני פינו את מקומם לטובת עידו שחר ושחר פיבן.