סטיפה פריצה, השלים את העברתו מווטפורד למכבי לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה במועדון לשנה עם אופציית הארכה בשנה נוספת. החלוץ הקרואטי (26), המתנשא לגובה 193 ס"מ, מצטרף למכבי מווטפורד האנגלית לאחר שסיכום על העברתו הושג בין שני המועדונים.

עכשיו ברשתות החברתיות של מכבי: המסר הראשון מסטיפה פריצה אליכם האוהדים

פריצה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להיות כאן ולהצטרף למועדון הגדול ביותר בישראל. לחברי החדשים לקבוצה ברצוני לאחל בהצלחה במשחק בקזחסטן ואני מחכה כבר לפגוש את האוהדים בהקדם האפשרי באצטדיון".

מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי הוסיף: "פריצה הוא חלוץ עם נוכחות ויכולות המתאימים בדיוק לפרופיל אותו חיפשנו. אנו בטוחים כי סטיפה יהווה חיזוק משמעותי למשחק ההתקפה של מכבי תל אביב ומאחלים לו בהצלחה".

פריצה החל את דרכו החל במחלקת הנוער של זאדאר וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בספטמבר 2012. באותה העונה כבש 8 שערים ב-20 הופעות בליגה הקרואטית. לאחר שבגיל 17 היה לשחקן הצעיר בנבחרת קרואטיה הצעירה שהשתתף וכבש באליפות העולם עד גיל 20 שנערכה בטורקיה, נרכש פריצה בקיץ 2013 על ידי צ'לסי, שהשאילה אותו ל-נאק ברדה ההולנדית וב-35 משחקים בהם שותף עד ינואר 2015 כבש 9 שערים.

החלוץ עבר בהשאלה לאודינזה לעונה וחצי ולאחר 3 שערים ב-20 הופעות נרכש על ידי המועדון האיטלקי והוסיף עוד 7 שערים ב-49 הופעות עד 2018.

בעונה לאחר מכן הושאל פריצה לקבוצת פרוסינונה שהעפילה לליגה האיטלקית הראשונה, ובהמשך לקבוצות קאסימפאשה הטורקית ומוסקרון הבלגית בשורותיה כבש 7 שערים ב-15 משחקים בהם שותף. בעונה שעברה ערך פריצה 16 הופעות וכבש שער אחד במדי ווטפורד בצ'מפיונשיפ וסייע לה להעפיל בחזרה אל הפרמייר ליג.

בנבחרות הצעירות של קרואטיה, כבש פריצה 9 שערים ב-16 הופעות בין השנים 2013 – 2016.