מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מנשר במסגרת המחזור ה-7 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-2 עם מאזן של 5 ניצחונות ותוצאת תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש שם מהמקום האחרון בטבלה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. את אפודת השוער קיבל רועי עמדי, אביב פלס פתח בקישור ואורי הלוי ויקיר זילברמן בהתקפה.

ההרכב המלא: רועי עמדי, עילאי תומר, עומרי ג׳רפי (בר לין, 52׳), אדיר קורדובה (שון עדרי, 78׳), רוי רביבו, אביב פלס (אנר אושמנדי, 52׳), אוראל באייה, רוי נאוי, אוסקר גלוך , אורי הלוי (עידו מזרחי, 52׳) ויקיר זילברמן (קרלוס ריברה, 61׳).

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה בשליטה מוחלטת של הצהובים. מכבי שלטה במרכז המגרש אך לא הצליחה לייצר מצבי הבקעה מסוכנים.

בדקה ה-26 מכבי כמעט והצליחה למצוא את הרשת. אוסקר גלוך החל את המהלך, הוא מצא את אוראל באייה באגף השמאלי. שחקן הכנף הגביה אל אורי הלוי שהשאיר בנגיעה ליקיר זילברמן, החלוץ ממצב ודאי לכיבוש פספס את הכדור וההזדמנות התפספסה.

בדקה ה-37 כדור חופשי שהורם לרחבה של נשר ננגח על ידי אדיר קורדובה אך הכדור נקלט אצל השוער.

רגע לפני הירידה למחצית רוי נאוי מסר כדור עומק נהדר מעל ההגנה, אוסר גלוך בעט בנגיעה מהאוויר אך הכדור נבלם לקרן.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה דווקא עירוני נשר הגיעו לאיום ממשי על השער של מכבי. בדקה ה-48 כדור קרן הורחק על ידי הגנת מכבי, הוא הגיע למישל דלאל שבעט על המסגרת ורועי עמדי הצליח להגיע אל הכדור ולהדוף לקרן.

בדקה ה-58 זה נכנס. התקפה מתפרצת נהדרת של הצהובים החלה מהמרכז אצל בר לין שנכנס כמחליף. הוא שלח את ההתקפה לצד שמאל, הכדור הגיע אל אנר אושמנדי שנתן כדור עומק אל אוראל באייה. שחקן הכנף סיים בנגיעה אל הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-67 כדור חופשי של נשר עבר שטוח ליד החומה, עמדי הגיב טוב וקלט את הכדור.

בדקה ה-73 מכבי כבשה את השער השני. בעיטה בתוך הרחבה של קרלוס ריברה נבלמה על ידי ההגנה, הכדור הגיע אל אוסקר גלוך שבעט ממרכז הרחבה פנימה.

בדקה ה-75 קרלוס ריברה נשלח קדימה, הוא התקדם מעט ובעט אל השער אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-83 הגיע השער השלישי. התקפה מסודרת הסתיימה בהכנסת כדור נהדרת של גלוך אל שון עדרי, שנכנס כמחליף. הבלם תרגם את המסירה לבעיטה מדוייקת אל הרשת, 0:3 למכבי.