פרק חדש בהיסטוריה ייכתב היום (ג', 17:30) באצטדיון בלומפילד – שריקת הפתיחה למשחק הראשון אי פעם של מכבי בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצהובים  יארחו את אלשקרט מארמניה במחזור הראשון ואתם הולכים לצבוע את האיצטדיון בצהוב.

אז רגע לפני שאתם מתכננים את היציאה שלכם – תנו לנו לעשות לכם קצת סדר עם מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר:

חבילת הכרטיסים לשלב הבתים

רוצים לצפות במכבי בכל 3 משחקי הבית של הקונפרנס ליג? לחצו כאן לרכישת חבילת הכרטיסים והבטחת מקומכם ברגעים האירופאים החשובים שמחכים לנו העונה. בנוסף, נפתחה גם מכירה של כרטיסים בודדים למשחק הקרוב מול אלשקרט.

שימו לב: חל איסור מוחלט לשבת במעברים (מדרגות) ביציעי האיצטדיון בעת המשחק ויש להשאירם פנויים לכל אורך האירוע. 

שימו מסכה ושתהיו לנו בריאים

על מנת שנוכל להיפגש בבלומפילד לאורך כל העונה כולנו חייבים לשמור על הבריאות – כדי לשמור על הכדורגל. מה עושים? פשוט ממלאים את הנחיות משרד הבריאות ובראשן: עטיית מסכות לאורך כל זמן השהות באיצטדיון! האחריות האישית שלכם היא קריטית במקרה זה ותסייע רבות למניעת הגבלות. שימו לב כי באיצטדיונים צפויה להיות אכיפה מוגברת של הנחיה זו.

מתחם בדיקות מהירות לשירותכם

על פי החלטת משרד הבריאות כל אוהד מעל גיל 3 מתבקש להציג בכניסה לאיצטדיון תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית.

לרשותכם יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה ברחבה שבין שערים 5 ו-7. הבדיקה כרוכה בתשלום בסך 50 ש"ח ובהרשמה מראש. מי שיבצע את הבדיקה במתחם הסמוך לאצטדיון והתוצאה תהיה שלילית ייכנס באמצעות צמיד מיוחד. להרשמה לביצוע הבדיקה לחצו כאן

* התשלום באמצעות עמוד ההרשמה בלבד ולא יהיה ניתן לשלם במתחם הבדיקה במזומן או אשראי. 

 

דאגנו שתגיעו מוכנים

שלב הבתים ייצא לדרך ובאתר הרשמי, האפליקציה והרשתות החברתיות שלנו מחכים לכם שלל תכנים שיכינו אתכם לרגע ההיסטורי. אתם מוזמנים לצפות בפרומו מיוחד למשחק, לבדוק את הידע שלכם מהופעות העבר שלנו בשלבי בתים אירופים וגם להיזכר מה קרה בפעם האחרונה בה פגשנו יריבה מארמניה.

בחנות הדגל שלנו בבלומפילד כבר ביקרתם?

החנות הרשמית החדשה של מכבי תחכה לכם החל מהשעה 14:00. 250 מטר רבועים מלאים בכל הפריטים שמכבי יכולה להציע לכם: חולצות משחק, מדי אימון, תיקים, כובעים, צעיפים ועוד.

אם לא די בכך – קבלו מאיתנו את מבצע יום המשחק שיחכה לכם גם בחנות ה-ONLINE של מכבי