מכבי ת"א ׳שחר׳ – מכבי חיפה ׳הרדי׳ 2:3 (נוער)
הצהובים שמרו על פסגת ליגת העל לנוער, ועל מאזן נקי מהפסדים, לאחר ניצחון יוקרתי במחזור ה-9. עדרי (27), זילברמן (36) וגלוך (62) כבשו, אזרואל (74) ורזון (88) צימקו לקראת הסיום.
לסיור המשחק המלא לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳עודד׳ – מכבי נתניה ׳יונתן יוני׳ 0:1 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ שמרה על המומנטום החיובי של הקבוצה עם ניצחון ביתי על הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-8 של הליגה. סייד אבו פרחי כבש את שער הניצחון שמקנה לקבוצה ניצחון שלישי ברציפות. שחקני הקבוצה ביצעו מחווה מרגשת לאחר כיבוש השער. השחקנים דאגו לתמוך בחברם לקבוצה, עידו דלאל, שנפצע בכף רגלו באימון ביום חמישי האחרון ועבר ניתוח. הם הציגו חולצה המביעה תמיכה בחברם לקבוצה.
 
 
מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ – הפועל ר"ג "רונן פרץ" 1:3 (נערים ב׳)

נערים ב׳ השיגו  ניצחון רביעי ברציפות במשחק הביתי נגד הפועל ר״ג במסגרת המחזור ה-9 של הליגה. הצהובים נקלעו לפיגור מוקדם אך הצליחו לחזר למשחק עד המחצית בזכות שער של עידו עולי. במחצית השנייה הצהובים כבשו שני שערים נוספים של רום סביץ׳ ויואב פליישמן שהקנו את הניצחון שמעלה את הקבוצה למקום ה-2 בטבלה מרחק נקודה מהפסגה.

מכבי ת"א ׳אלדד׳ – עירוני קרית גת "צו פיוס", 12.10 בשעה  18:00 בקרית שלום סינטטי (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ תשחק ביום שלישי נגד קבוצת צו פיוס של קרית גת במסגרת המחזור ה-5 של הליגה. הצהובים מגיעים למפגש עם מאזן מושלם כאשר היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-8 עם מאזן של 2 ניצחונות ו-2 הפסדים.
 

משחקים נוספים:

מועדון כדורגל מכבי אשקלון – מכבי ת"א "ברוך עזרתי" 6:0 (ילדים א׳ דרום)

הפ' ראשל"צ ויימן – מכבי ת"א שלמה 0:2 (ילדים א׳ צפון)

הפועל הרצליה ע. – מכבי ת"א 10:1 (ילדים ב׳ דרום)

מכבי פ"ת מנשה משיח – מכבי ת"א "עופר דקל" 0:3 (נערים ב׳ צפון)

הפועל ת"א צפון – מכבי תל אביב ׳עוז׳ 3:0 (ילדים ג׳ דרום)