העונה הנהדרת של מכבי ת"א 'שחר' נמשכה היום (שבת) עם ניצחון 2:3 על מכבי חיפה במשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-9 של ליגת העל לנוער.

הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-1 ובסיום שמרו על הפסגה עם מאזן של 8 ניצחונות ותוצאת תיקו. מנגד היריבה הגיעה למשחק מהמקום ה-4 בטבלה, אך ההפסד פתח מבחינתה פער של 8 נקודות מהצהובים, כאשר במאזנה משחק חסר.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, אוראל באייה, אנר אושמנדי (מוחמד אבו עיאש 77), אוסקר גלוך (עידו מזרחי 71), בר לין (אורי הלוי 77) ויקיר זילברמן (קרלוס ריברה 77).

מחצית ראשונה

מכבי היתה הקבוצה הדומיננטית יותר בדקות הפתיחה, אבל האיום הראשון היה שייך לאורחת עם נגיחה של אזרואל לאחר מצב נייח (7) שפגעה במשקוף. הצהובים לא נבהלו ובדקות הבאות החזירו אליהם את השליטה עם משחק שהתנהל בעיקר בחלק המגרש של הירוקים. בדקה ה-26 פריצהשל עילאי תומר הסתיימה עם רוחב טוב, זילברמן שם את הרגל אבל הצלה של השוער מנעה שער. 

דקה לאחר מכן הלחץ הצהוב כבר הניב שער. בר לין הגביה את כדור הקרן, שון עדרי התרומם ברחבה ונגח מ-8 מטרים נהדר לפינה הרחוקה בחצי גובה. 0:1 למכבי. חיפה ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-34 גם הגיעה למצב ברחבה, אך בעיטה של צגה חלפה מעט מעל המשקוף. 2 דקות לאחר מכן מכבי הענישה את היריבה על ההחמצה וכבשה את השער השני. אוסקר גלוך קיבל את הכדור על סף הרחבה והכניס מסירה ליקיר זילברמן עם הגב לשער. החלוץ הסתובב נהדר, זרק את הבלם ובעט ברגל ימין כדור שטוח לפינה הרחוקה ופנימה. 0:2 למכבי. 

מחצית שנייה

האיום הראשון של מכבי במחצית השנייה הגיע בדקה ה-54, גלוך ייצר בעיטה מ-18 מטרים אבל סחט הדיפה מהשוער. שניות לאחר מכן חיפה יצאה למתפרצת משלה, שדו בעט מתוך הרחבה אבל השוער תומר אלון הגיב טוב והדף. שחקני מכבי לא נרגעו ובדקה ה-62 כבשו את השער השלישי. הפעם לין הוציא מתפרצת ושלח את גלוך בכדור ארוך. הקשר ההתקפי התקדם, חתך למרכז ומ-17 מטרים שלח כדור שטוח וחד לפינה הקרובה, שנעצר עמוק ברשת הירוקה. 0:3 למכבי. 

בדקה ה-74 חיפה הצליחה לצמק את התוצאה. כדור שניתז לידו של אנר אושמנדי הספיק לשופט כדי לשרוק לפנדל, אזרואל לקח את הבעיטה ושלח כדור שטוח שקבע 1:3. הירוקים המשיכו לחפש שערים ושתי דקות לסיום ספיר רזון נשלח אל מעבר לקו ההגנה, לא התבלבל והצליח להכניע את אלון – 2:3. למרות דקות אחרונות מותחות, שחקני מכבי לא איבדו את הראש, הצליחו לשמור על היתרון ובסיום חגגו ניצחון 2:3 שבוודאי יוסיף להם עוד ביטחון לקראת המשך המאבקים העונה.