מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה העירונית במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-2 עם מאזן של 9 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-4 בטבלה, עם 8 ניצחונות, תוצאת תיקו ו-3 הפסדים. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. יונתן פז ובר לין פתחו באגפים ויקיר זילבמן בחוד.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה (אריאל בלסון, 46׳), שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי (עמית צור, 77׳), יונתן פז (אורי הלוי, 46׳), אנר אושמנדי, אוסקר גלוך, בר לין ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 של המשחק הצהובים כמעט ועלו ליתרון. יקיר זילברמן לחץ את שוער הפועל ת״א, ליאור גליקליך, הוא הצליח לבלום את הבעיטה שלו והכדור התגלגל לכיוון השער. זילברמן גלש אל הכדור אך גליקליך הגיע לפניו והרחיק את הכדור. בדקה ה-8 של המשחק שוב הצהובים תקפו, הרמה מהאגף הימני הגיעה אל בר לין שבעט מהאוויר מעל השער.

בדקה ה-22 הפועל ת״א ניסו את מזלם מחוץ לרחבה. ליעד רמות בעט את הכדור שהלך מחוץ למסגרת. בהתקפת הנגד של מכבי אוסקר גלוך קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט למסגרת אך הכדור הוסט לקרן.

בדקה ה-24 מכבי ׳שחר׳ עלתה ליתרון. כדור חופשי שהורם לרחבה ננגח על ידי הגנת הפועל לכיוון השער, שון עדרי הגיע ראשון אל הכדור לדחוק מקרוב פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-28 הפועל ת״א השוו את התוצאה ל-1:1. כדור עומק של ליעד רמות הגיע אל שגיא גניס שממצב טוב הצליח למצוא את הרשת. 

בדקה ה-31 אוסקר גלוך נשלח קדימה בהתקפה מתפרצת. הוא הצליח לחלוף על פני שחקן הגנה אך הבעיטה שלו נבלמה אצל גליקליך.

בדקה ה-33 הפועל ת״א הפכו את התוצאה. ליעד רמות נשלח קדימה בכדור עומק, הוא חלף על פני שחקן הגנה ומצא את הפינה הרחוקה. 1:2 להפועל ת״א.

בדקה ה-39 עליאי תומר הרים את הכדור אל ראשו של אוסקר גלוך שנגח את הכדור למסגרת אך גליקליך הצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-41 הפועל ת״א כבשה שער נוסף. עומר סניור השתלט על כדור ארוך, חדר לרחבה ומצא את הרשת.

מחצית שניה
בדקה ה-51 גלוך קיבל את הכדור במרכז, הוא התנער מהמגן ושחרר בעיטה שפגשה את הרשת החיצונית. 4 דקות לאחר מכן שוב גלוך איים על השער. הרחקה של האדומים הגיעה אל גלוך שבעט בנגיעה את הכדור אל הקורה.

בדקה ה-66 גלוך נתן כדור רוחב אל אורי הלוי, שנכנס כמחליף. שחקן הכנף בעט אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה ויצא לקרן. שתי דקות לאחר מכן שון עדרי בעט מחוץ לרחבה כדור שטח שחלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-84 מכבי צימקה את התוצאה. כדור רוחב של אורי הלוי הגיע אל קרלוס ריברה שהכין הנגיעה לבר לין, הקשר בנגיעה בעט את הכדור פנימה. מכבי צימקה ל-3:2.

שתי דקות לאחר מכן קרלוס ריברה היה במצב טוב ומל השער אך הבעיטה שלו נבלמה אצל השוער. בסיופ המשחק התוצאה נשארה 3:2 להפועל.