אחרי הניצחון על הפועל חיפה, מכבי תל אביב תנסה להמשיך את המומנטום מחר (ד', 19:30) כשתארח את הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני, דיבר היום ברק יצחקי על מה שצפוי לקבוצה באיצטדיון בלומפילד.

"אנחנו נצטרך להגיע ברמת מוכנת מאוד גבוהה. אין משחקים קלים בליגה הזו", אמר יצחקי, נוף הגליל קבוצה מאוד קשה, קבוצה שמשחקת הרבה קדימה ומנסה להפתיע במתפרצות. נצטרך להיות מוכנים לזה, מחכה לנו משחק קשוח, מאוד קשוח".

על המצב הכשירות של הסגל:
"אלה דברים שאני מעדיף להשאיר אצלנו. יש בעיות קטנות כאלה ואחרות אבל הסגל הוא כמעט מלא".

על מצבם של טננבאום וגלזר:
"אני לא רוצה להיכנס יותר מדי לדברים שעדיין לא התקבלו החלטות לגביהם. דניאל כבר עושה אימונים כמעט מלאים".

על היכולת של סטיפה פריצה: 
"כאחד ששיחק בחלק ההתקפי, אני יודע שיש רגעים שלפעמים הכדור פחות נכנס. אני מאמין שהוא יתן את התפוקה שלו. הוא שחקן טוב, הוא הראה את זה בעבר ואנחנו  צריכים לייצר כמה שיותר מצבים עבור החלוצים שלנו".

על החיפושים אחר מאמן: "שום דבר לא השתנה מלפני יומיים. כמו שאמרתי ואמשיך לומר, אנחנו מחפשים מאמן. לא עלתה לי המחשבה להמשיך עד סוף העונה. כרגע אני המאמן של הקבוצה וכל עוד יצטרכו אותי אהיה פה ואני מקווה שנמצא פתרון מהיר, עם כל האילוצים שיש בתקופה האחרונה. אנחנו מקווים למצוא את המאמן הנכון ואת המאמן המתאים".

על היכולת של הקבוצה והדומיננטיות שלה:
"אני רואה דברים משתפרים. המשחק מול הפועל היה חריג מבחינת השליטה שלנו, החזקת כדור ויצירת מצבים. גם באירופה היתה לנו דומיננטיות מוחלטת נגד הלסינקי ולאסק. בחצי השני היתה ירידה כלשהי נג הפועל חיפה אבל ידענו לנצל את המצבים ורצינו לשמור על התוצאה כי ידענו שהמשחק חשוב עבורנו ואסור להפסיד נקודות. השאיפה שלנו היא תמיד להחזיק בכדור כמה שיותר כי אנחנו צריכים לשחק כדורגל התקפי, טוב וכדורגל שמביא תוצאות טובות"

על כך שעידו שחר לא מקבל דקות רבות עד כה:
"אין שום סיבה מיוחדת. הוא מקצוען ושחקן טוב. יש לנו סגל עמוק וסדרה מאוד גדולה של משחקים בתקופה הקרובה. שחקן כזה או אחר צריך להוכיח באמונים ובדקות שיקבל, אם יקבל, שמגיע לו לשחק. אני שופט שחקנים לפי איך שהוא עובדים במשחק ואיך שהם מתאמנים. אני מרכיב את השחקנים שאני חושב שהם נכונים לאותו משחק".