אחרי הניצחון על הפועל חיפה, מכבי תנסה להמשיך מחר (ד', 19:30) את המומנטום כשתארח את הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (שלישי) דיבר הקפטן שרן ייני במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. 

בתחילה נשאל ייני על הרצון של הקבוצה לייצר רצף חיובי: "אנחנו תמיד מנסים לייצר רצף ניצחונות, להיות במקום הראשון ותחילת העונה שלנו היתה גרועה מאוד. אני לא זוכר כזה דבר הרבה זמן, אבל ב-3 משחקים האחרונים יש לנו כבר רצף צבירת נקודות יותר טוב ונקווה שנוכל להמשיך ברצף הזה".

על היכולת שלו לעמוד בעומס המשחקים:

"פציעה יכולה להגיע לכל אחד ובכל סיטואציה. היו לי פציעות ארוכות במהלך הקריירה, זה יכול לקרות. כולנו עובדים מאוד קשה כדי להיות בכושר כל הזמן, עובדים על הגוף שלנו, חדר כושר, אני מרגיש שאני יכול לקחת חלק ורוצה לקחת חלק בכמה שיותר משחקים. אם ארגיש שאני עלול לפגוע בקבוצה בגלל שאני עייף מדי אגיד, בינתיים אני מרגיש שאני יכול לעזור".

על משחק ההגנה:

"עשינו הרבה טעויות, גם קבוצתיות וגם אישיות. אנחנו עובדים על הדברים האלה ונותנים דגש על משחק ההגנה הקבוצתי ועל הפעולות האישיות של כל אחד. אנחנו מנתחים את זה ועובדים קשה כדי להיות יציבים יותר".

על מאבק אליפות אפשרי:

"זה שלב כל כך מוקדם בעונה שאני לא חושב על זה. כרגע אני חושב על איך לחזור לכושר שאני מאמין שאנחנו יכולים להיות בו. הפוטנציאל הרבה יותר גדול, השיא עוד לפנינו ואני מקווה שנוכל להגיע לזה הרבה יותר מהר ולהישאר ביכולת הזו כי אין לנו מקום לטעויות השנה".