עידן מלאדן קרסטאיץ' במכבי יוצא לדרך. המאמן החדש שלנו מוצג היום (רביעי) במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכת באיצטדיון בלומפילד, בהשתתפות הבעלים מיץ' גולדהאר. במהלך האירוע השניים ישוחחו עם נציגי כלי התקשורת השונים ויתייחסו לשלל הנושאים שנמצאים על סדר היום של המועדון.

צפו בשידור הישיר כאן:

גולדהאר היה האיש שהציג את קרסטאיץ' כשאמר בפתח האירוע: "אני שמח להציג בפניכם את המאמן החדש של מכבי. לפני שאעביר את רשות הדיבור, הייתי רוצה לנגוע בתהליך בחירת המאמן. ראשית, לא חיפשנו מאמן בזמן שהיה לנו מאמן.  לאחר ההחלטה על שינוי בחנו מועמדים שהביעו התעניינות או שפנינו אליהם. קיבלנו הרבה פניות ועניין. ברק (יצחקי) וג'ק (אנגלידיס) ביצעו את הראיונות הראשוניים עם המועמדים והרכיבו רשימה. לאחר מכן ביצענו ראיונות נוספים בהם אני השתתפתי ובהתאם ביצענו ראיונות נוספים. במהלך השיחות עם מלאדן וצוותו הרגשנו שיש לו את היכולות שאנחנו מחפשים ושהוא יתאים לנו. כפי שכולכם יודעים יש לו קריירה מזהירה כשחקן בסרביה ובגרמניה והוא ווינר מוכח. לקריירת האימון שלו הוא מביא את אותו רעב לניצחונות, ומיומנות לעבוד עם שחקנים בכל הגילאים ולפתח את הסגל שישחק את הכדורגל שאנחנו רוצים לראות. כולנו מאחלים לו הצלחה".

"אני רוצה להודות לברק על כך שתיפקד במאמן זמני כשביקשתי", הוסיף, "אני יכול רק לשבח את הנאמנות והחריצות של ברק והנכונות שלו לקבל את התפקיד, שהייתי משוכנע שהוא יכול למלא, אך היה חדש עבורו ומלווה בלחץ מסוג חדש. תודה ברק. כעת כולנו צריכים לחזור לעבודה, כי יש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו".

 

"תודה רבה על המילים החמות של מיץ', אני שמח מאוד להיות פה היום ואני אסיר תודה להיות פה, אמר קרסטאיץ', "אני גאה להיות המאמן החדש של מכבי ואני מצפה לתקופה שלי פה".

ההיכרות עם מכבי:

"מכבי היא שם מפורסם מאוד, ברור שאני מכיר את מכבי. מכבי ידועה גם מחוץ לישראל. אני מצפה לעבוד קשה ולהוביל את מכבי למקומות טובים בליגה, בגביע ובאירופה. דיברתי עם ולדימיר איביץ', שיחקנו ביחד בפרטיזן, הוא סיפר לי הכל על מכבי, על תל אביב ועל ישראל. התייעצתי איתו וזה היה צעד חשוב עבורי".

על העונה שמצפה לו עם מכבי:

"אני לא מפחד ממה שמחכה לי. הבאתי צוות של 3 אנשים טובים שיעזרו לי, נצטרך זמן להטמיע את הפילוספיה והרעיונות שלי אבל זה גם צריך לקרות מהר כי אין לנו זמן להפסיד. אנחנו נמצאים ב-3 מפעלים, מחכה לנו הרבה עבודה, למועדון, לצוות וכולם מוכנים לעבוד קשה לטובת הצלחת המועדון".

מה מכבי צריכה לשפר?

"צפינו בצורה אינטסיבית במשחקים, אני רואה הרבה פוטנציאל בסגל. יש הרבה שחקנים טובים, נהנתי לצפות במשחק האחרון מול חדרה. מהיום, חשוב מבחינתי לעבוד בצורה מפוקסת. הצעד הראשון הוא כבר באימון הראשון מחר, אני רוצה להכיר את השחנים והם צריכים להכיר אותי מהר מאוד כדי שאעביר להם את הפילוסופיה שלי, את הדרך שלי , איך אני רוצה להצליח. אין זמן לאבד והרבה עבודה מצפה לנו. אני סומך גם על הקשר עם האוהדים, אלה האוהדים הטובים בליגה ובישראל ואני רוצה לבנות את הקשר הזה כדי שכולנו נעבוד ביחד. אני מעריך גם את הרמה שהקבוצה הציגה תחת ברק יצחקי".

יש שחקנים שתרצה להביא בינואר?

"זה עניין פנימי בין ברק לצוות האימון. יש לנו שבועיים לבחון את הקבוצה, מי טוב, מי נשאר, מי רוצה לעזוב. דברים פתוחים, אעקוב אחרי היכולת באימונים ויש עוד שבועיים עד ינואר, עד שהחלטות יכולות להתקבל".

קרסטאיץ' נשאל גם לגבי מחסומי השפה וענה: "אני מבין הכל באנגלית. אני מדבר גרמנית וסרבית, כדורגל הוא בינלאומי ומתאים לכל שפה. ברגע ששחקן חכם הוא יבין כל שפה ואני סומך על זה".

על המשך העונה:

"כן, לקבוצה יש את הפוטנציאל לזכות באליפות. אני יודע שהקבוצה במקום הרביעי, אבל מבחינתי מה שחשוב הוא כל משחק שיש מעכשיו. זה מתחיל ביום ראשון בגביע. משם נתמקד במשחק הבא שהוא יהיה הכי חשוב ולאחר מכן זה שאחריו. מכבי זה מועדון גדול ושום דבר מלבד ניצחון בכל משחק לא יתקבל. זה מה שאני חייב לקבוצה לאוהדים הטובים בישראל, הם מצפים לאיכות ואני רוצה לראות איכות בכל אימון ובכל משחק וכך נשיג את ההצלחה".