מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מירושלים במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-3 כשהמרחק מהפסגה עומד על 4 נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-14 בטבלה. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. בשער פתח תומר אלון, עמית צור באגף הימני וקרלוס ריברה בחוד.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אריאל בלסון, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, עמית צור (אורי הלוי, 70׳), בר לין (עומר פרוכטמן, 89׳), אוסקר גלוך (עידו מזרחי, 89׳), מוחמד אבו עיאש (אוראל באייה, 70׳) וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 70׳).

מחצית ראשונה
בדקה ה-13 של המשחק הצהובים היו קרובים לעלות ליתרון. אוסקר גלוך הכניס כדור עומק נהדר בין שני שחקני הגנה אל קרלוס ריברה, החלוץ התקדם אל תוך הרחבה ובעט אל הפינה השמאלית אך שוער בית״ר, קים סיבת, הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-26 בית״ר הגיעו למצב הראשון שלהם במשחק. רוי דוגה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה עם בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה. הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-35 זה כמעט נכנס. אוסקר גלוך קיבל את הכדור במרכז הרחבה, הוא התנער מהמגן ובעט טוב אל המסגרת, הכדור הלך אל המסגרת ואחרי הסטה של המגן זיבת הצליח להדוף את הכדור ושוב למנוע שער ודאי. דקה לאחר מכן בר לין איים מחוץ לרחבה ואך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-42 זה נכנס עבור מכבי. הצהובים הצליחו להחזיר את הכדור אחרי זריקת חוץ של בית״ר, אוסקר גלוך מצא את בר לין במרכז המגרש, הקשר שחרר בעיטה מדויקת אל הפינה השמאלית פנימה. 0:1 למכבי.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה הצהובים כמעט והכפילו את התוצאה. בדקה ה-48 קרלוס ריברה הצליח להשתלט על כדור ברחבה, אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-50 בית״ר חזרה אל המשחק. יאן יוספוב נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הוא בעט אל הפינה העליונת הקרובה פנימה. בית״ר השוותה ל-1:1.

השיוויון החזיק שתי דקות כאשר מכבי החזירה את היתרון בדקה ה-52. מתפרצת קטלנית מצד ימין הסתיימה בבישול נהדר של עמית צור אל מוחמד אבו עיאש שדחק מקרוב את הכדור אל הרשת. 1:2 למכבי.

בדקה ה-62 ריברה בעט מתוך הרחבה אך זיבת שוב הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-80 אורי הלוי, שנכנס כמחליף, הצליח להשתלט על כדור שהורחק ברחבה, הוא בעט טוב אל השער אך הכדור נבלם על ידי ההגנה. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 למכבי.