מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מנס ציונה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש אחרי שבשלב הקודם הם ניצחו 0:4 את הפועל אשקלון. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. בשער פתח רועי עמדי, בהגנה אריאל בלסון ובכנף אוראל באייה.

ההרכב המלא: רועי עמדי, אריאל בלסון (ארי מרנשטיין, 10׳), אדיר קורדובה, שון עדרי (עומרי ג׳רפי, 80׳), רוי רביבו, רוי נאוי, אורי הלוי (עמית צור, 68׳), בר לין, עידו מזרחי (מוחמד אבו עיאש, 73׳), אוראל באייה וקרלוס ריברה (אביב פלס, 73׳).

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק היו ללא מצבים מיוחדים. מכבי אומנם החזיקה יותר בכדור אך לא הצליחה ליצור איום ממשי.

בדקה ה-18 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. רוי רביבו נתן כדור אלכסוני אל אורי הלוי שהשתלט בתוך הרחבה ובעט את הכדור שפגש את הרשת החיצונית. חמש דקות לאחר מכן שוב הלוי הגיע להזדמנות, הפעם הרמה של אוראל באייה מהאגף השמאלי הגיעה אל ראשו של הלוי שנגח טוב אל המסגרת, אך שוער נס ציונה, יניר נמני, הציל שער בטוח.

בדקה ה-27 נס ציונה הגיעה אל ההזדמנות הראשונה המסוכנת. בעיטה חופשית מ-25 מטרים של ארי נייגו נהדפה על ידי רועי עמדי לקרן.

בדקה ה-32 מכבי עלתה לירתון 0:1. התקפה מסודרת מהאגף הימני הסתיימה בכדור רוחב מסוכן של עידו מזרחי אל מרכז הרחבה, הכדור פגע במגן נס ציונה ונכנס פנימה כשער עצמי.

בדקה ה-42 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל שון עדרי שעצר עם החזה ובעט בחצי מספרת אל השער אך הכדור חלף מעל הקורה והחוצה.

מחצית שניה
פתיחה מצויינת של המחצית השניה עבור מכבי. בדקה ה-48 עידו מזרחי החל את המהלך ממרכז המגרש, הוא מצא את רוי רביבו באגף השמאלי, המגן נתן כדור רוחב מדויק אל קרלוס ריברה שבנגיעה פגש את הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-54 הרמה של ריברה הגיעה אל באייה שנגח אל הידיים של שוער נס ציונה. חמש דקות לאחר מכן רוי נאוי השתלט על כדור חוזר ובעט בעוצמה מחוץ לרחבה אך נמני הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-65 הצהובים כמעט וכבשו את השלישי. ריברה מצא את באייה חופשי ברחבה, הקשר בעט בנגיעה טוב אל המסגרת, אך נמני הצליח להדוף עם הרגל ולמנוע שער בטוח עבור מכבי.

בדקה ה-67 קשר רעננה, רז נמני בעט מחוץ לרחבה אל המסגרת, רועי עמדי הגיב טוב והדף לקרן. דקה לאחר מכן גם מכבי איימה. באייה חטף את הכדור ברחבה של נס ציונה, הוא נתן כדור רוחב אל מזרחי שבעט מעל השער.

בדקה ה-70 זה כבר 0:3 למכבי. אוראל באייה מצא את בר לין שבעט מתוך הרחבה אל הפינה הרחוקה פנימה.

בדקה ה-86 בר לין חדר לרחבה ושחרר בעיטה חזקה שנהדפה על ידי נמני לקרן. בסיום התוצאה נשארה 0:3 למכבי.