רגע האמת הגיע. מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 19:45) לאחד המשחקים היוקרתיים והמסקרנים שלה באירופה בשנים האחרונות. הצהובים יארחו את פ.ס.וו איינדהובן בבלומפילד למשחק הגומלין במסגרת שלב הנוקאאוט הראשוני בסיומו רק אחת תזכה להעפיל לשמינית הגמר של הקונפרנס ליג.

עוד באתר לקראת פ.ס.וו

אנחנו מאמינים: צפו בפרומו לקראת המשחק

כזכור, ההולנדים היו אלה שניצחו 0:1 במשחק הראשון באיצטדיון פיליפס והשיגו מקדמה מינימלית לפני ההגעה לישראל. כעת, כשמאחוריה כ-30,000 אוהדים שייצרו אווירה יוצאת דופן בבלומפילד, מכבי תנסה להפוך את התוצאה בדרך להופעה היסטורית בשמינית גמר אירופית.

זו ההזדמנות להזכיר כי אופ"א ביטלה העונה את חוק שערי החוץ והמשמעות היא שמכבי תצטרך להשיג ניצחון בהפרש של שני שערים כדי לעלות. אם תצליח לנצח בהפרש של שער אחד ההתמודדות תמשיך להארכה, ואם גם בסיומה יישמר הפרש זה ההכרעה תגיע בדו קרב פנדלים. 

מכבי תגיע למשחק לאחר הניצחון 0:2 על הפועל חיפה ביום ראשון האחרון. השחקנים של מלאדן קרסטאיץ' נכנסו לקצב בשבועות האחרונים ומלבד ההופעה המעודדת במשחק הראשון באיינדהובן גם נמצאים בעיצומה של סדרת תוצאות טובה שכוללת 4 ניצחונות ליגה רצופים. 

מהעבר השני, גם איינדהובן תגיע לישראל לאחר ניצחון ליגה. ההולנדים גברו ביום ראשון האחרון 1:3 על הירנביין, תוצאה ששמרה על פער 5 נקודות ממוליכת הליגה אייאקס.

ערב המשחק החדשות המעניינות מאיינדהובן נוגעות לסגל שיעמוד לרשות המאמן רוג'ר שמידט. על פי פירסומים בתקשורת ההולנדית, פ.ס.וו תחסר במשחק מול מכבי את הכוכב קודי גאקפו (כובש שער הניצחון במשחק הראשון) שנפצע. גם הקשר מרקו ואן חינקל צפוי להיעדר לאחר שנמצא חיובי לקורונה.

מנגד, פ.ס.וו תקבל בחזרה שני שחקנים שנחשבים גם לשניים משחקני המפתח שלה. מדובר בקשר המרכזי איברהים סאנגרה ובבלם אוליבייה בוסקאלי שהיו מושעים מהמשחק הראשון בשל צבירת כרטיסים צהובים. כמובן שגם ערן זהבי הגיע לישראל, ולראשונה מאז עזב את מכבי יופיע בבלומפילד כשחקן של קבוצה יריבה. 

צילום: PSV Eindhoven ()