עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, מכבי תל אביב תנסה להשיג מחר (ה', 19:30) את הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה. הצהובים יתארחו אצל מכבי יפו למשחק הגומלין של רבע הגמר והיום התייחס המאמן מלאדן קרסטאיץ' למשימה שמצפה לשחקניו במשחק שיתקיים בבלומפילד. 

"נעשה את הכל כדי לעבור לחצי הגמר, ההכנות שלנו ברמה גבוהה כמו במשחקים הקודמים, אנחנן מכבדים את היריבה שלנו כמו תמיד", אמר קרסטאיץ' בתחילת דבריו, "זה נכון שלא הייתי מרוצה מחלק מהשחקנים לאחר המשחק הראשון, אי אפשר לבחור משחקים, צריך להיות רציניים בכל משחק ואם יש מצב להבקיע 5 או 7 שעריפ אנחנו צריכים לעשות זאת. אני לא יכול להיות מרוצה רק מניצחון, כמו שלא הייתי מרוצה מהמחצית השנייה במשחק הקודם".

על ניהול הסגל:

"במשחק הקודם (נוף הגליל) נורמלי שביצענו שינויים עם שחקנים ששיחקו דקות רבות ויכולנו לתת דקות לשחקנים שלא קיבלו הרבה דקות בעבר. עכשיו מצפים לנו עד לסיום העונה הרבה משחקים קשים, ליגה, גביע, זו הסיבה שאנחנו צריכים את כל השחקנים. כולם חשובים ונעשה הכל כדי שיהיו בכושר טוב. לגבי פציעות, יש שחקנים שצריכים עוד עשרה ימים עד שיחזרו, חלק כבר מוכנים, נראה את הקבוצה באימון בקרוב. יש לנו 4 שחקני הגנה פצועים אבל לא נמהר איתם, אנחנו רוצים אותם בריאים ולא רוצים לאבד אותם עד לסיום העונה. שחקנים אחרים עושים עבודה טובה במקומם".

על החזרה של שרן ייני:

"הוא חשוב לנו, במיוחד כקפטן. יש לו הרבה ניסיון בחדר ההלבשה ועל המגרש. כשהייתי בגילו כשחקן סייעתי רבות למאמן שלי, ואני שמח שהוא בריא וחוזר לכושר משחק. אני סומך עליו לקראת השלבים המכריעים של העונה".

על שילוב אפשרי של צעירים:

"ברור שאנחנו עוקבים אחרי השחקנים הצעירים שלנו, מבחינתי אין הבדל בין שחקן צעיר לוותיק, ההבדל הוא האיכות. נבחר 4 שחקנים מקבוצת הנוער שיהיו איתנו, טוב שיש לנו הרבה שחקנים צעירים בהשאלה ואנחנו בונים עליהם לעתיד. יש לנו מספיק זמן עד לסיום העונה להחליט מי יהיה איתנו ומי יהיה מושאל".