מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את דרכה בגביע המדינה לאחר 3:1 להפועל ב"ש בחצי הגמר. לאחר השריקה האחרונה סיכם את המשחק דן גלזר.

"פתחנו מצוין את המשחק, עשינו את הראשון והיו עוד חצאי מצבים", אמר גלזר, "לאחר מכן ב"ש שינו מערך, לא הגבנו בהתאם, לקח לנו כמה דקות והם השוו. כדורגל זה מומנטום וכשלא נותנים את השני הכל יכול לקרות. ברכות להם על העלייה לגמר, אנחנו צריכים להמשיך קדימה".

על היכולת של מכבי לאחרונה הוסיף: "הרבה משחקים הצגנו כדורגל טוב, גם נגד חיפה הגיע לנו לנצח. היום אני חושב שהיה שקול למעט החצי שעה האחרונה שהימרנו ונתנו להם להגיע למצבים בקלות. זה קורה בכדורגל, צריכים להמשיך קדימה יש לנו דרבי ביום שני. אנחנו צריכים לסיים את העונה כמו שצריך".

על השאלה האם הסתיימה העונה השיב גלזר בנחרצות: "לא, העונה לא נגמרה. מכבי זה מועדון הכי גדול בארץ שצריך להגיע לכל משחק ולתת את כל כולו, לייצג קהל גדול ואנחנו בכל משחק ניתן את כל כולנו כדי לייצג את המועדון. נלחמים בשביל הקהל, המועדון. מועדון כמו מכבי לא יכול לא לבוא במאה אחוז. זה מאכזב, זה רגע קשה מאוד עבורי ועבור הקבוצה אבל נצטרך להרים את עצמנו לקראת יום שני ונצטרך לנצח".

"אנחנו נתעודד, אנחנו חזקים, חברים טובים ומאוחדים ונקווה לשמח את הקהל והמועדון כבר ביום שני", סיכם.