מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את דרכה בגביע המדינה. הצהובים נכנעו בחצי הגמר 3:1 להפועל ב"ש ובסיום המאמן מלאדן קרסטאיץ' סיכם את המשחק שהתקיים באיצטדיון בלומפילד.

"ראיתם את המשחק, פתחנו את המשחק טוב, אחרי השער היו לנו הזדמנויות טובות שלא לקחנו", אמר קרסטאיץ', "לאחר מכן ספגנו שני שערים קלים. החצי הראשון היה טוב מאוד, אבל ספגנו פעמיים מבלי שהם הגיעו כמעט להזדמנות. במחצית השניה הסתכנו יותר וספגנו את השלישי, לאחר מכן היה קשה לחזור. ניסינו לעשות חילופים התקפיים, אבל לא הצלחנו לשנות כלום".

"אני צריך להגיד שהשחקנים נתנו את המקסימום", הוסיף, "אני לא יכול להגיד שהם לא עשו את זה. זו תחרות בשיטת נוקאאוט. עשינו עבודה טובה, ספגנו שני שערים קלים ואלה דברים שמשנים הכל, אבל אני חושב שבאופן כללי עשינו עבודה טובה"

על המשך העונה אמר המאמן: "לאחר ההפסד הזה לא קל, האמנו שאפשר לזכות בגביע. זה לא קל אבל זה הכדורגל. זה עדיין לא הסוף, יש לנו 6 משחקים עד לסיום העונה, אנחנו צריכים להכין את עצמנו לדרבי גדול וזה הכל כרגע".

כשנשאל על עתידו הוסיף: "זה לא רגע טוב לדבר על זה. אנחנו צריכים להכין את השחקנים למשחק הבא ויהיה לנו מספיק זמן לדבר על כך בעתיד".