מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מסכנין במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כאשר מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-14. במפגש הקודם בין הקבוצות התוצאה הייתה 1:1. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע שינוי יחיד ממשחק הליגה האחרון, כאשר אנר אושמנדי פתח כקשר התקפי במקומו שי יונתן פז.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו (מוחמד אבו עיאש, 62׳), רוי נאוי, אורי הלוי (יקיר זילברמן, 62׳), בר לין (יונתן פז, 46׳), אוראל באייה, אנר אושמנדי (עידו מזרחי, 82׳) וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח דווקא עם הזדמנות מסוכנת עבור סכנין. בדקה ה-2 של המשחק כדור קרן של האורחים הגיע אל מוחמד פוקרא שנגח מקרוב את הכדור אל המשקוף.

בדקה ה-7 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. כדור ארוך נהדר של אדיר קורדובה השאיר את אוראל באייה במצב טוב מול שוער סכנין, מזווית מעט צידית באייה בעט אל הפינה הרחוקה אך יאסין עבדב הצליח להדוף עם הרגל ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-18 שוב מכבי איימה על השער. ההתקפה התנהלה מהאגף הימני, אוראל באייה קיבל את הכדור, הוא חלף על פני שחקן ונתן כדור רוחב אל הרחבה, אנר אושמנדי בעט בנגיעה אך הכדור נבלם על ידי ההגנה.

בדקה ה-37 קרלוס ריברה כמעט ומצא את הרשת. כדור גובה ננגח ברחבה והגיע אל ריברה שמקרוב ניסה לבעוט אל השער אך הכדור לא התלבש לו על הרגל ושוער סכנין קלט את הכדור.

בדקה ה-43 הרמה של באייה הגיעה אל אורי הלוי שבעט בנגיעה מהאוויר אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

מחצית שניה
כמו בתחילת המשחק גם המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור סכנין. בדקה ה-49 חלוץ סכנין, מוחמד פוקרא, בעט פעמיים אל השער. הבעיטה הראשונה נבלמה על ידי רביבו והשניה על ידי שון עדרי.

בדקה ה-51 כדור חופשי של עילאי תומר הגיע אל ראשו של עדרי שנגח אל המסגרת אך יאסין עבד קלט.

בדקה ה-52 סכנין עלתה ליתרון. אחמד אטהא שחרר בעיטה מוץ לרחבה אל הפינה הרחוקה שהלכה אל הרשת. 0:1 לסכנין.

בדקה ה-54 התקפה מהאגף השמאלי הסתיימה בבעיטה מסף הרחבה של אנר אושמנדי. שוב עבד קלט את הכדור.

בדקה ה-67 שון עדרי ניסה את מזלו מרחוק, עבד קלט את הכדור. דקה לאחר מכן הרמה של עילאי תומר הגיעה אל יקיר זילברמן שעצר את הכדור ובעט בנגיעה אך הכדור הלך מעל המשקוף.

בדקה ה-68 סכנין איימה מרחוק. אחמד טאהא בעט את הכדור מעל השער.

בדקה ה-85 כדור קרן של הצהובים ננגח על ידי עדרי אך הכדור הלך מחוץ למסגרת. בסיום התוצאה נשארה 1:0 לסכנין.