הטורניר השנתי לזכרו של שחר בריקמן ז״ל נערך הערב (שני) במתחם האימונים בקריית שלום. לאחר שנתיים בהם המשחק המסורתי לא התקיים בעקבות נגיף הקורונה, השנה המסורת חזרה. הוריו של שחר, גדעון ושוש בריקמן השתתפו באירוע יחד עם המשפחה המורחבת. קבוצת הנוער מכבי ת״א ׳שחר׳ גברה על מכבי נתניה 0:2 בזכות שערים של בר לין ואורי הלוי.

באירוע נכחו מספר אנשים מכובדים, בהם מנכ״ל המועדון, שרון תמם. המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער, קלאודיו בראגה. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון וגם שלמה שרף. גם מהצד של נתניה כיבדו בנוכחותם, בעלי הקבוצה, אייל סגל ומאמן הקבוצה הבוגרת, בני לם.

בסיום המשחק נערך טקס מכובד בו גדעון בריקמן נשא דברים: ״יש לנו את הזכות להיות חלק ממשפחת מכבי ת״א, אנחנו גאים להיות חלק מקבוצת הנוער כל שנה ושנה, תודה רבה לכולם״.

בנוסף גם מנהל מחלקת הנוער, גיא צוקרמן נשא דברים: ״לאחר שנתיים של הפסקה שנכפתה עלינו בעקבות נגיף הקורונה, אנחנו שמחים ונרגשים לארח שוב את המשחק המסורתי לזכר שחר בריקמן ז״ל. ראשית אני רוצה להודות לאגודת מכבי נתניה על ההשתתפות במשחק.

שוש, גדעון וכל המשפחה. אני יודע כמה ההנצחה הזאת חשובה לכם, אבל ההנצחה שלכם היא לא רק היום אלא בכל שבת ובכל מזג אוויר, שאתם מגיעים לתמוך ולהיות איתנו במשחקי הקבוצה שנושאת בגאווה את שמו של שחר. אין הנצחה שיכולה להקל את האובדן הקשה שלכם, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו מבטיחים שקבוצת הנוער תמשיך להוות דוגמא למקצוענות, חינוך וערכים. ולסיום תודה לכל מי שכיבד והגיע למשחק״.

שחר היה אוהד נאמן של מכבי תל אביב אשר הקפיד להגיע לכל משחקי הקבוצה. שחר חלה במחלת הסרטן בה נאבק כשלוש שנים, אך בסופן נכנע למחלה בגיל 38 כשהוא מותיר אחריו בת יחידה בשם רוני.