מכבי תל אביב אמנם הפסידה הערב 2:1 לאריס סלוניקי אבל העפילה לשלב הפלייאוף בקונפרנס ליג והכל בזכות שער חשוב של ערן זהבי שהכריע את המאבק. בסיום התייחס זהבי למשחק ולשני השערים שכבש בשני המשחקים.

צפו בזהבי מדבר:

"זה כיף גדול", אמר זהבי בסיום. "כיף גם שזה היה קשה. זה מחבר את הקבוצה, זה מראה את האופי שלנו. זה מראה שאנחנו יכולים לעמוד יחד גם במצבים קשים. הקהל שלנו נתנו פה הצגה והגיע עד לפה במשחק מאוד ביתי שלהם. אנחנו שמחים וכבר עם הפנים לשלב הבא, שיהיה יותר קשה".

על מהלך המשחק אמר: "השיפוט לא היה לטובתנו במגרש מאוד ביתי וקשה. כשאנחנו רק ב-10 שחקנים הראנו אופי גדול ואני חושב שזה מהמשחקים שמחברים קבוצה חזקה. ניקח את הדברים החיוביים ונמשיך קדימה".

לאחר מכן סיפר זהבי: "איך מרגישים שיש אופי במגרש? בכל תאקל שלנו אנחנו אחד בשביל השני. עובדים אחד בשביל השני, מחפים, רצים יחד. מעודדים אחד את השני. רואים את הספסל שלנו מעודד וזה מראה הכל".

לקראת ניס בשבוע הבא הוסיף: "האוויר בבלומפילד נגד ניס צריכה להיות ותהיה טובה יותר. הקהל שהגיע לפה עשה עבודה מעולה וזה לא מובן מאליו. בבלומפילד אני חושב שכל קבוצה שמגיעה צריכה להרגיש את האווירה הזו ולדעת שלא יהיה לה משחק קל. כרגע ננתח את הדברים, נראה מה עשינו טוב ומה עשינו פחות טוב ונתקדם".