מכבי ׳שחר׳ פגשה את בני סכנין במסגרת המחזור ה-9 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-13 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שינוי אחד מהניצחון בדרבי. עמית צור פתח באגף הימני במקום אורי הלוי.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, נג׳ואן ח׳טיב, ענבר נידם, רוי נאוי, עמית צור (אורי הלוי – 56), עידו מזרחי (מוחמד טאהא – 84), בר לין, אוראל באייה ואגם חנון (סייד אבו פרחי – 68).

מחצית ראשונה
עשרים הדקות הראשונות של המשחק לא הניבו מצבים מצד שתי הקבוצות. רוב המשחק התנהל במרכז המגרש. בדקה ה-24 הצהובים ניסו לאיים מרחוק, רוי נאוי קיבל את הכדור במרכז ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

רגע לפני הירידה למחצית סכנין הגיעו למצב מסוכן. לאחר כדור קרן של הצהובים סכנין יצאה למתפרצת, כדור שוער שנשלח קדימה הגיע אל מוחמד גנאמה שניסה בנגיעה להקפיץ מעל רועי עמדי, שוער מכבי שיצא מהרחבה הצליח לבלום את הכדור בגופו.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות לסכנין. בדקה ה-47 הרמה מהאגף הימני הגיעה אל אליו חאפז שנגח אל המסגרת ועמדי היה במקום לקלוט את הכדור.

בדקה ה-52 בר לין ניסה להפתיע את שוער סכנין עם בעיטה חופשית, עבד יאסין קלט את הכדור.

בדקה ה-66 קשר סכנין, אחמד טאהאף קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה, הכדור הוסט מעט על ידי ההגנה ויצא לקרן.

בדקה ה-80 סכנין עלתה ליתרון 0:1. כדור קרן הוביל לערבוב ברחבה, הכדור הורחק אל אניס עיאש שבעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה פנימה.

בדקה ה-90 אורי הלוי השתלט על הכדור ברחבה של סכנין, הוא בעט אל השער אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

בתוספת הזמן סכנין איימה על השער. נביל חאיק קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוא בעט אל המסגרת ועמדי הצליח להדוף את הכדור.

בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:1 לסכנין.