פריויו

אחרי הניצחון בדרבי בשבוע שעבר, מכבי תל אביב הגיע הערב (שבת) לאיצטדיון דוחא. הצהובים התארחו אצל בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-8 של ליגת ONE ZERO.

המאמן ולדימיר איביץ' ביצע מספר שינויים בהרכב שלו כאשר אנדרה ג'ראלדש ומתן חוזז איישו הפעם את עמדות המגינים התוקפים. אנריק סבוריט, שחר פיבן ושרן ייני הרכיבו את שלישיית הבלמים ולפניהם שיחקו ניר ביטון, דור פרץ ואוסקר גלוך. ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' הוצבו פעם נוספת בחוד.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם קצב גבוה ובדקה ה-5 גם כמעט עלתה ליתרון אחרי התקפה יפה שהסתיימה עם בעיטה של גלוך מהאוויר ועצירה של גד עמוס. דקה עברה ושוב אוסקר בחן את השוער, הפעם עם בעיטה מ-16 מטרים שנהדפה.

למרות השליטה הצהובה בדקה ה-13 סכנין הצליחה לכבוש שער לאחר כדור קרן ודחיקה מקרוב של חסן חילו. אלא ש-VAR התערב ולאחר בדיקה שארכה כ-3 דקות השער נפסל בטענה לנגיעת יד.

בדקה ה-28 סכנין היתה קרובה מאוד לכיבוש לאחר התקפה שהסתיימה עם הרבה מזל לזכות מכבי. זה החל עם ספק הרמה, ספק בעיטה, של חילו שפגעה בקורה. הריבאונד הגיע לדרוויש שהמשיך עם בעיטה משלו אבל פגע במשקוף לפני שההגנה הרחיקה. המשחק המשיך להיו שקול גם בדקות הבאות ובדקה ה-42 סבוריט כמעט הפתיע עם בעיטה ממרחק שחמקה ליד העמוד.

דקה לפני ההפסקה מכבי הגיעה למצב קורץ בתוך הרחבה לאחר שהכדור ניתז ליובאנוביץ' לאחר הרמה, הסרבי הצליח לייצר מעין בעיטה מ-5 מטרים בקצות האצבעות אבל זה היה חלש מדי והשוער קלט.

מחצית שנייה

ההתקפה הראשונה בחצי השני היתה שייכת למכבי (46) ובסיומה יובאנוביץ' בעט תוך כדי סיבוב אך נעצר בשחקן הגנה. 4 דקות לאחר מכן גם סכנין איימה על השער לאחר הגבהה לרחבה ונגיחה של גנאים שנעצרה אצל פרץ. בדקה ה-54 גלוך פרץ מהמרכז וייצר בעיטה בשמאל, שפיספסה את המסגרת במטר. שתי דקות לאחר מכן הקשר הצעיר ייצר מצב נוסף לאחר ששלח את זהבי בכדור עומק, אבל יציאה של עמוס עצרה אותו רגע לפני הבעיטה.

בדקה ה-59 שער נוסף של סכנין נפסל. הפעם קרדוסו כבש לאחר מסירת עומק אבל התערבות של ה-VAR קבעה נבדל. מיד לאחר מכן איביץ' רענן את השורות עם חילוף משולש כשפארפה, דוידזאדה וקנדיל נכנסו במקום פרץ, ג'ראלדש וחוזז. מכבי ניסתה ליזום אבל בדקה ה-68 סכנין היתה זו שיצאה למתפרצת מסוכנת שהסתיימה בבעיטה של קרדוסו החוצה ממצב קורץ.

בדקה ה-74 מכבי ביצעה חילוף נוסף כאשר הפעם קניקובסקי החליף את גלוך. שתי דקות עברו ומכבי הפיקה הגנה טובה שהסתיימה עם הרמה של דוידזאדה ונגיחה של זהבי שחלפה סנטימטרים מהעמוד.

בדקה ה-87 הקרח סוף סוף נשבר. התקפה נהדרת של מכבי החלה עם עומק של גבי לעבר דוידזאדה. המגן יישר רוחב, יובאנוביץ' המשיך עם הסטה לעבר השער וקנדיל דחק מקרוב שער יקר לזכות הצהובים. 0:1 למכבי. בדקה ה-90 ביצעה מכבי את החילוף האחרון כשגלזר נכנס במקום זהבי. עד לסיום מכבי הצליחה לשמור על היתרון בדרך ל-3 נקודות יקרות ושמירה על המקום הראשון בטבלה. 0:1 למכבי בסיום.