מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:30) אצל מכבי נתניה למשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגת ONE ZERO. הבוקר (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ'. 

על התחושות לאחר שתי תוצאות התיקו האחרונות אמר יובאנוביץ': "קשה כשלא מנצחים, אנחנו משחקים במועדון גדול ורוצים לנצח בכל משחק. לפעמים זה קורה בכדורגל, יש גם יריבות ואי אפשר להבקיע 5 או 6 שערים בכל משחק. זה נורמלי שיש תקופות כאלה בעונה אבל אנחנו מצפים למשחק הבא, להרים את הרמה ולנסות לנצח".

לאחר מכן הוסיף הסרבי: "אנחנו לא מפחדים, אני בטח שכולם בקבוצה רוצים לשחק שוב מהר ככל האפשר ולנסות לתקן את התוצאות. לא שיחקנו רע, היו הזדמנויות אבל לא כבשנו וזה עלה לנו בשתי נקודות בסיום. קל יותר כשאנחנו מבקיעים בחצי הראשון ופותחים את המשחק. לפעמים חשוב לנצח גם 0:1 או 0:2 גם אם לא משחקים טוב ואנחנו מנסים להשתפר גם בהיבט הזה".

על המאבק בצמרת הליגה: "כולם בקבוצה מאמינים שאנחנו יכולים לקחת אליפות. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, כך זה יהיה עד סוף העונה וננסה לנצח בכל משחק. אם ננצח בכל משחק ניקח אליפות" .

יובאנוביץ' נשאל גם איך הוא מסכם באופן אישי שנה בישראל ובמכבי וסיפר: "אני מרוצה פה, אמרתי בעבר שטוב לי פה, אני משחק במועדון הכי גדול בישראל ושמח להיות כאן".

לסיום התייחס גם לשיתוף הפעולה עם ערן זהבי בחלק הקדמי ואמר: "אני מרגיש טוב. אני חושב, אם אני לא טועה, שהבקענו ביחד 24-25 שערים, זה הכי הרבה לדעתי בהשוואה לקבוצות אחרות. אי אפשר להבקיע בכל משחק 3-4 שערים, אבל אני חושב שזה טוב".