מ.ס. אשדוד – מכבי ת"א ׳שחר׳ 1:5 (נוער)
קבוצת הנוער נכנעה לקבוצה מאשדוד במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל לנוער. אליה גטהון (48 ו-72), רביד אברג׳יל (55), מיכאל בן עמי (84) ודייויד סויסה (85) כבשו לזכות אשדוד. סאלי פחימה צימק עבור מכבי (63).
לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳עודד׳ – הפועל רעננה 1:3 (נערים א׳)
נערים א׳ ניצחו את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-18 של הליגה. הצהובים נקלעו לפיגור במהלך המחצית הראשונה. את המחצית השניה הקבוצה פתחה עם שער קבוצתי נהדר שהסתיים בבישול של רום סביץ׳ ליהל אטיאס שבעט מקרוב פנימה (50). בדקה ה-59 סייד אבו פרחי השלים את המהפך עם מבצע אישי ונדה הבר קינח בתוספת הזמן (90). מכבי עדיין נמצאת במקום ה-2 בטבלה עם אותו מספר נקודות של המוליכה, מכבי פ״ת.
 
מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ – הפועל ת"א ישין 1:3 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ ניצחה במשחק העונה את היריבה העירונית במסגרת המחזור ה-18 של הליגה. למרות שנקלעו לפיגור בדקה ה-30 צמד שערים של יהלי דנור רגע לפני השריקה למחצית השלימו מהפך עבור הצהובים. בדקה ה-63 יואב חוניו כבש שער נוסף וקבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון מכבי הגדילה את הפער בפסגה ל-5 נקודות מהמקום ה-2.
 
מכבי ת"א אלדד – הפועל ר"ג 1:6 (נערים ג׳)

נערים ג׳ נשארו מולשמים במסגרת הליגה גם נגד הפועל ר״ג במסגרת המחזור ה-20 של הליגה. לזכות הצהובים כבשו: עילאי בן סימון (צמד), ניב אלוני (צמד), עידו חיות ורוי גפני. מכבי שמרה על הפסגה עם 8 נקודות הפרש מהמקום השני.