מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בנס ציונה הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. לקראת המפגש מאמן הקבוצה, קלאודיו בראגה, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם עמית צור, מוחמד טאהא, יקיר זילברמן ואגם חנון.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, עבדאללה דאו, רוי ז׳רז׳בסקי, רוי נאוי, עמית צור, בר לין, מוחמד טאהא, יקיר זילברמן ואגם חנון.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם שתי הזדמנויות של הצהובים. ההזדמנות הראשונה הייתה של יקיר זילברמן שבעט מתוך הרחבה אך הכדור הלך מחוץ למסגרת. שתי דקות לאחר מכן גם רוי נאוי  בעט מחוץ לרחבה אך שוער חיפה, אחמד עואד, קלט את הכדור.

בדקה ה-14 הפועל חיפה כמעט ועלתה ליתרון. הרמה מהאגף ננגחה ברחבה אל עבר השער, רועי עמדי הדף את הכדור המסוכן ואת הריבאונד פרנק אליסון נגח ממצב טוב החוצה. כמה דקות לאחר מכן חלוץ חיפה, עדן בן סימון הגיע למצב של אחד על אחד עם עמדי, השוער של מכבי הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-20 עילאי תומר ניסה את מזלו אל עבר השער מצד ימין של הרחבה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-30 מכבי עלתה ליתרון. בר לין במהלך אישי נהדר חלף על פני שלושה שחקנים ובעט מ-18 מטרים פנימה. 0:1 למכבי.

כמה דקות לאחר מכן עמית צור הרים כדור לרחבה, מוחמד טאהא המשיך בבעיטה אל השער אך הכדור הלך מעל המשקוף.

רגע לפני הירידה למחצית בדקה ה-43 הצהובים הכפילו את התוצאה. בר הרים כדור לרחבה ועמית צור בעט מהאוויר את הכדור פנימה. 0:2 למכבי.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות של המארחים. נועם בן הרוש בעט מרחוק והכדור הלך מחוץ למסגרת השער.

בהמשך המחצית הצהובים איימו עוד מספר פעמים על השער. לין ניסה את מזלו מרחוק אך עואד קלט את הכדור.  כמה דקות לאחר מכן רוי נאוי מצא עצמו במצב של אחד על אחד מול השוער, אך עואד שוב הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

עד לסיום המשחק לא נרשמו מצבים מסוכנים עבור שתי הקבוצות והתוצאה נשארה 0:2 למכבי.