הפועל חיפה ׳רובי׳ – מכבי ת"א ׳שחר׳, 11:00 בקרית חיים (נוער)
לאחר פגרת הנבחרות קבוצת הנוער חוזרת אל הליגה למשחק חוץ נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים למפגש אחרי 2 ניצחונות רצופים בליגה כשאר במפגש הקודם שהתקיים בנס ציונה הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1.
 
הפ' ת"א ׳צחי בן פורת׳ – מכבי ת"א ׳עודד׳, 11:00 בוולפסון (נערים א׳)
לאחר שהעפילו לגמר גביע המדינה אחרי 0:3 על רעננה באמצע השבוע, קבוצת נערים א׳ חוזרת אל הליגה למשחק צמרת נגד היריבה העירונית (מחזור 24). הצהובים מוליכים את הליגה כשההפרש מהמקום ה-2 (מכבי פ״ת) עומד על 4 נקודות כאשר היריבה העירונית נמצאת במקום ה-3 כשההפרש הוא 6 נקודות. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בקרית שלום מכבי ניצחה בדרבי 0:1.
 
מכבי פ"ת ׳משה דיין׳ – מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳, 9:00 בפתח תקוה מכבי סינטטי (נערים ב׳)
אחרי הניצחון הדרמטי במחזור הקודם בתוספת הזמן נגד הפועל חדרה, קבוצת נערים ב׳ תצא למשחק חוץ נגד מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-25 של הליגה. הצהובים מגיעים אל המפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשהפער מהמקום ה-2 עומד על 6 נקודות. היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-6 כאשר במפגש הקודם מכבי ניצחה בבית 1:2.
 
הפועל כפ״ס ׳יונגר׳ – מכבי ת"א ׳אלדד׳ 4:2 (נערים ג׳)

המחזור של קבוצת נערים ג׳ שהיה מתוכנן לשבת הקרובה הוקדם ושוחק על ידי הצהובים שמוליכים את הליגה ניצחו 2:4 בחוץ את הפועל כפ״ס במסגרת המחזור ה-28 של הליגה. לזכות מכבי כבשו: ניב אלוני (צמד), עידו חיות ועדן חייט.

משחקים נוספים:

מכבי ת״א ׳ברוך עזרתי׳ – הפועל ניר רמה״שׁ מרכז ׳צו פיוס׳, שישי – 10:00 בקרית שלום סינטטי (ילדים א׳ דרום)

מכבי ת"א ׳שלמה׳ – מכבי קרית גת, 10:15 באוניבסיטת ת״א (ילדים א׳ צפון)

בית"ר טוברוק – מכבי ת"א, 12:30 בנתניה טוברוק (ילדים ב׳ דרום)

מכבי נתניה 1 – מכבי ת"א "עופר דקל", 11:45 בנתניה שפירא (ילדים ב׳ צפון)

מכבי חיפה ׳גולדשנפלד׳ – מכבי תל אביב ׳עוז׳, 11:00 בנהלל (ילדים ג׳ דרום)