לאחר פגרת הנבחרות, קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ת״א ׳שחר׳, חזרה לפעילות ופגשה את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-3 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש כשבמאזם ניצחון ותוצאת תיקו. מנגד היריבה הגיעה למפגש אחרי תוצאת תיקו והפסד.

דניאל טישלר העלה את הצהובים ליתרון עם בעיטה מדויקת מסף הרחבה (26), טישלר גם בישל את השני לאגם חנון שהכניע מקרוב את שוער רעננה (54). עמית צור כבש את השלישי במבצע אישי נהדר (71) וגם הוסיף לבשל את הרביעי ליהודה בלאי שדחק מקרוב (92). רוי ז׳רז׳בסקי הוסיף שער נוסף לפני שריקת הסיום (94). גילעד אביב איזן זמנית  עבור רעננה (47).

מחצית ראשונה
בדקה ה-3 של המשחק הצהובים היו אלו שאיימו ראשונים על השער. כדור חופשי קצר של אורי עזו הגיע אל יהודה בלאי שבעט אל המסגרת אך רוי שדו קלט את הכדור. דקה לאחר מכן שוב מכבי, הפעם מתפרצת של אורי עזו הסתיימה בבעיטה אלכסונית שחלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-11 החניכים של מיכאל זנדברג כמעט ועלו ליתרון. אגם חנון השתלט על הכדור ברחבה ומקרוב בעט בחוזקה אל השער, שדו בלם את הכדור והציל שער בטוח.

בדקה ה-17 מוחמד טאהא היה במצב טוב ברחבה, הוא בעט אל המסגרת אך הכדור הוסט לקרן.

בדקה ה-26 הצהובים עלו ליתרון. לאחר נסיון הרמה מהאגף הימני, הכדור הורחק אל דניאל טישלר שבעט מסף הרחבה כדור שטוח שנכנס אל הפינה השמאלית. מכבי עלתה ל-0:1.

בדקה ה-39 רעננה כמעט ומצאה את השיוויון. כדור רוחב מצד ימין הגיע אל גילעד אביב שמקרוב בעט את הכדור החוצה. 

לאחר מכן עזו נשלח בכדור עומק, הוא חלף על פני השוער ובעט אל השער אך הכדור הורחק מקו השער.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה אגם חנון קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוע בעט בימין אך שדו קלט.

בדקה ה-47 רעננה השוותה את התוצאה ל-1:1. לאחר איבוד במרכז המגרש, גילעד אביב קיבל את הכדור ברחבה ובעט בנגיעה את הכדור פנימה.

בדקה ה-54 מכבי החזירה את היתרון. כובש השער הראשון הפעם התכבד בבישול עם כדור רוחב לאגם חנון שבנגיעה בעט את הכדור פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-59 רוי ז׳רז׳בסקי שנכנס במחצית, שחרר בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגש את משקוף השער ויצא החוצה.

בדקה ה-71 זה כבר 1:3 למכבי. לאחר כדור קרן של רעננה, הצהובים יצאו למתפרצת קטלנית. עמית צור קיבל את הכדור על האגף הימני, הוא דהר כל הדרך אל תוך הרחבה ובעט כדור אלכסוני שפגש את הקורה ונכנס פנימה.

שתי דקות לאחר מכן ליאור משנסקי איים מרחוק עבור מכבי, הכדור הלך מטר מהקורה והחוצה.

בתוספת הזמן של המשחק מכבי עלתה ל-1:4. צור נתן פס רוחב נהדר אל תוך הרחבה, יהודה בלאי המשיך בנגיעה את הכדור אל תוך הרשת.

רגע לפני שריקת הסיום שער נוסף לצהובים שקבעו את תוצאת המשחק 1:5. יהל אטיאס בעט אל המסגרת, שדו הדף ורוי ז׳רז׳בסקי המשיך את הריבאונד פנימה. מכבי חזרה מהפגרה עם ניצחון מרשים על הפועל רעננה.

מכבי ת״א: שליו סעדיה, נועם שוורץ, מיכאל מרנשטיין (אדיר קורדובה, 50), איתי מלמה, דניאל טישלר, ליאור משנסקי, יהודה בלאי, עידו עולי (רוי ז׳רז׳בסקי, 45), מוחמד טאהא (יובל כפיר, 66), אורי עזו (עמית צור, 66) ואגם חנון (יהל אטיאס, 66).