שלב הבתים של הקונפרנס ליג מגיע לבלומפילד. מכבי תארח בקרוב (חמישי, 22:00) את בריידבליק מאיסלנד למשחק במסגרת המחזור הראשון של המפעל ורגע לפני שאתם יוצאים לדחוף את הקבוצה באיצטדיון בלומפילד ריכזנו עבורכם כאן את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק.

תגבור שעות פעילות הרכבת הקלה

קודם כל מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים הרבה צפויה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

בטח תשמחו לדעת כי בעקבות המשחק הרכבת הקלה תרחיב את שעות פעילותה:

  • הרכבת האחרונה לתחנת בת ים קוממיות תצא מתחנת בלומפילד בשעה 00:20.
  • הרכבת האחרונה לתחנה המרכזית בפתח תקווה תצא מתחנת בלומפילד בשעה 00:20.
  • הרכבת האחרונה לתחנת קריית אריה תצא מתחנת בלומפילד בשעה 00:30.

למידע מלא היכנסו לאתר "דנקל": https://www.dankal.co.il/

לוקחים אחריות, מנצחים ביחד

לכל אחד מאיתנו יש אחריות! להזכירכם המועדון ספג לאחרונה עונש מבית הדין של אופ"א של סגירת יציעים וקנס כספי גבוה בעקבות קריאות גזעניות שכללו גם את המילה 'מחבל'.

אנחנו מזכירים לכם – כדי להימנע מעונשים דומים, מהרחקות של אוהדים ממשחקי הקבוצה וקנסות כבדים לכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי – בואו ננצח יחד!

חנות הדגל הרשמית מחכה לכם בבלומפילד

250 מטר רבועים של כל הפריטים יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11) עד לפתיחת המשחק. 

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

  • בנוסף ממש ברגעים האלה אתם נהנים ממבצע לוהט: 1 + 1 על קולקציית הקיץ הרשמית של מכבי.

קו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!