אחרי שליגת העל לנוער חזרה לפעילות בשבת האחרונה, מכבי תל אביב 'שחר' השיגה היום (רביעי) גם ניצחון ראשון מאז השיבה מהפגרה. שחקניו של מיכאל זנדברג גברו 0:3 על הפועל קריית שמונה במשחק במסגרת המחזור ה-7 ועל הדרך גם שמרו על רשת נקייה בפעם השנייה ברציפות לאחר ה-0:0 מול הפועל כפ"ס במחזור הקודם. בעקבות הניצחון העלו הצהובים את מאזנם ל-12 נקודות, ששלחו אותם לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה. 

הרכב מכבי 'שחר': ברק אלתגר, ניר קרב (דור גולדשטיין 71), אדיר קורדובה, איתי מלמה, עמית קרדי, יואב פליישמן (ליאור משנסקי 46), נג׳ואן חטיב (רוי ז'רז'בסקי 46), עידו עולי, מוחמד טאהא, אורי עזו (יהל אטיאס 46) ויהודה בלאי (רון סביץ 87).

שתי הקבוצות חיפשו את השער החל מהדקה הראשונה במשחק די קצבי, כאשר האורחת הצליחה לייצר יותר איומים למסגרת, אך השוער ברק אלתגר הגיב טוב ומנע יתרון לצפוניים. בדקה ה-37 אורי עזו ביצע פעולה טובה, חתך למרכז ובעט אבל שוער היריבה היה במקום והציל. 2 דקות לאחר מכן עזו כבר כמעט כבש לאחר עוד התקפה חדה אבל לרוע מזלו הכדור שלו זיעזע את הקורה. 

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע זנדברג 3 חילופים בהרכב שלו. הצהובים העלו קצב ובדקה ה-53 גם עלו ליתרון. התקפה מתפרצת נהדרת הסתיימה עם מסירת עומק ליהודה בלאי, שדהר על פני כ-25 מטרים, חדר לרחבה ושלח לפינה הרחוקה. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-70 מכבי היתה קרובה לשער נוסף אבל הפעם בעיטה של ליאור משנסקי חלפה ליד העמוד. בדקה ה-87 הצהובים כבשו את השני אחרי שעמית קרדי פרץ בשמאל, העביר למרכז ומוחמד טאהא שלח בנגיעה מ-12 מטרים כדור חד לפינה ופנימה. מכבי לא נרגעה ובתוך תוספת הזמן כבשה שער שלישי. הפעם עידו עולי קיבל את הכדור כ-30 מטרים מהשער, התקדם, עבר שחקן אחד ומ-18 מטרים שלח בעיטה מדויקת לפינה. 0:3 למכבי 'שחר' בסיום.