קבוצת הנוער של המועדון נכנעה למ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער. קבוצת הנוער של המועדון נכנעה 3:1 למ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער. ראם טל (55), אחמד אבו מוח  (57) ואורי אדרי (67 פ׳) כבשו לזכות אשדוד, אורי עזו צימק למכבי לקראת הסיום (90).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות עבור מכבי כבר בדקה ה-2 של המשחק. אורי עזו קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט אל השער אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-27 אשדוד איימה על השער. רותם גפני ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור נבלם אצל בלם מכבי, אדיר קורדובה שהרחיק את הכדור.

בדקה ה-33 מכבי הייתה קרובה לעלות ליתרון אחרי שני מצבים מסוכנים. ההזדמנות הראשונה הגיעה מהאגף הימני. עזו חלף על פני שחקן הגנה ונתן כדור רוחב טוב למרכז הרחבה אך שוער אשדוד, לירן דיין, הצליח להגיע אל הכדור לפני החלוץ ולמנוע שער בטוח. לאחר מכן אגם חנון קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט אל השער אך הכדור נבלם על ידי המגן.

מחצית שניה
בדקה ה-55 אשדוד עלתה ליתרון. כדור קרן שהורם לרחבה ננגח על ידי ראם טל פנימה. 0:1 לאשדוד.

בדקה ה-57 אשדוד כבשה שער נוסף. אחמד אבו מוח בעט ממרכז הרחבה פנימה. 0:2 לאשדוד.

בדקה ה-67 אשדוד עלתה ל-0:3. אורי אדרי כבש מהנקודה הלבנה אחרי ששופט המשחק קבע שבוצעה עבירה ברחבה.

בדקה ה-90 אורי עזו צימק את התוצאה עבור מכבי ל-3:1.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, נועם שוורץ, אדיר קורדובה, איתי מלמה, עמית קרדי, יואב פליישמן, יהודה בלאי (רוי ז׳רז׳בסקי – 74), ליאור משנסקי (עידו עולי – 65), מוחמד טאהא (עמית צור – 65), אורי עזו ואגם חנון (יהל אטיאס – 85).