הרגע ההיסטורי של מכבי תל אביב מגיע. ביום חמישי (07.03.24) בשעה 19:45 (שעון מקומי) מכבי תל אביב תעלה על כר הדשא באצטדיון קאראיסקאקיס בפיראוס למפגש הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג נגד אולימפיאקוס.

המועדון קיבל 1600 כרטיסים שיוצאו למכירה באופן הבא:

    • כרטיסים ליציעים 26-27 (יציע אוהדים לא מסומן) 
    • כרטיסים ליציע 30 (קטגוריה 1) – יציע מעורב ומסומן.

לידיעתכם, על פי הוראות המשטרה היוונית ההגעה לאצטדיון של אוהדי הקבוצה האורחת – הן ליציע אוהדים והן ליציע בקטגוריה 1 – מחוייבות בהסעות מאורגנות שיצאו ממרכז העיר מאצטדיון Panathenaic (למיקום המדוייק לחצו כאן)

יש להגיע למקום ההתכנסות עד השעה 16:00, כאשר ההסעות צפויות לצאת עד השעה 16:30 בצורה מאובטחת על ידי המשטרה המקומית ובסוף המשחק האוטובוסים יחכו באצטדיון ויסיעו את האוהדים חזרה למיקום האיסוף. שימו לב! לא יהיה ניתן להגיע עצמאית לסביבת האצטדיון.

מחיר כרטיס משולב: משחק + הסעות הלוך ושוב* (*מנקודת איסוף וחזרה)

יציעים 26-27 (יציעי אוהדים לא מסומן) 

175 ש"ח

יציע 30 (קטגוריה 1)

  • אוהדים המעוניינים ברכישת כרטיס לקטגוריה זו אנא פנו למייל – maccabi@leaan.co.il ונחזור אליכם בהקדם. 

370 ש"ח

תהליך הרכישה:

הרכישה תתבצע באמצעות אתר ויוניו. על כל אוהד שברצונו לרכוש כרטיס למשחק לפתוח משתמש באתר זה על שמו. 

בסיום תהליך רכישת הכרטיסים (לאחר הזנת פרטי תשלום) תיפתח חלונית בה תידרשו למלא פרטים מלאים ולצרף צילום דרכון, מספר דרכון וצילום כרטיס טיסה. 

לאחר מילוי הפרטים יופיע כרטיס המשחק אותו תוכלו להוריד לטלפון הנייד שלכם (כפתור 'הורדת כרטיס'). בנוסף הכרטיס יישלח למייל שאותו הזנתם. 

אנא – הקפידו על הכנסת פרטים מדוייקים של כל מי שנוסע ורכש כרטיס. בכניסה ליציע יתבצעו בדיקות שיכללו התאמה שם מול תעודה מזהה – כך שרק הכנסת פרטים מדוייקים על פי התעודה המזהה ימנעו אי נעימות בכניסה.

לרכישת כרטיס לחצו כאן

לנוחיותכם – סרטון עם תיאור תהליך רכישת הכרטיס: