מכבי תל אביב העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה עם ניצחון 1:3 על מכבי יפו בבלומפילד. אושר דוידה פתח בהרכב, סיפק משחק טוב עם בישול ובסיום גם דיבר עם כלי התקשורת במסיבת עיתונאים לסיכום המשחק. 

"אני מרגיש במומנטום חיובי בתקופה האחרונה. אני מכבד את ההחלטה של המאמן ודיברנו על זה גם, לאחרונה אני עולה ועושה דברים טובים אז הוא מאמין בי והכניס אותי חילוף ראשון במשחק האחרון והיום 90 דקות. אני עושה מה שאני יכול, עושה את הטוב ביותר שלי ומקווה שאשחק כמה שיותר".

על המשחק שהתפתח מול יפו אמר דוידה: "עד הפנדל הרגשנו טוב, הם לא עברו את החצי, שיחקנו טוב, מבאס שבפעם הראשונה שמגיעים ל-16 סופגים, אני מקווה שזה לא יקרה יותר. אחרי הפנדל היו כמה דקות שלא היינו שם, לאחר מכן הגיע השער שיוויון ואם זה לא היה קורה היינו יותר בבעיה. במחצית השנייה ידענו שיהיה בונקר ושצריך להיות סבלניים ואני שמח שערן נכנס ועשה את מה שהוא עשה".

על הדקות שקיבלו שחקנים רבים במהלך המשחק אמר: "אל תשכחו ששחקנים שלא משחקים הרבה זמן ופתאום לשחק הרבה דקות זה לא קל. שחקנים קיבלו דקות, אני מקווה שזה יקרה גם בהמשך. יש לנו הרבה משחקים ואנחנו צריכים את כולם. אנחנו קבוצה גדולה ובמכבי תמיד יש תחרות".