מכבי העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר שגברה על מכבי יפו באיצטדיון בלומפילד. בסיום המאמן רובי קין דיבר במסיבת עיתונאים וסיכם את ההופעה של שחקניו במפגש מול נציגת הליגה הלאומית.

"לא היינו בסכנה אבל כשאתה סופג, מטעות טיפשית, אתה רודף, כי היריבה עומדת מאחורי הכדור וזה היה המקרה", אמר קין, "במשחקים כאלה אין להם מה להפסיד ולנו יש הכל אז הכי חשוב זה להיות סבלני".

"אמרתי לשחקנים להיות סבלניים, הם ינסו להקשות עלינו אבל השגנו את השער לפני ההפסקה", הוסיף, "לא היינו בסכנה רק היינו צריכים להשיג את השער השני והשגנו אותו".

על הרוטציה הרחבה שביצע ב-11 אמר המאמן: "הדבר הטוב הוא שאנשים קיבלו דקות וזה חשוב. הם עובדים קשה בכל יום, כדי שמור על קבוצה ביחד חשוב לבצע שינויים. ברור שבמחצית הראשונה היינו צריכים לעשות את זה קל יותר ולא להקשות על עצמנו. יש הרבה דברים חיוביים, שחקנים שלא שיחקו לאחרונה וקיבלו דקות. זה עבד בצורה שבה רציתי, גם כשערן עלה מהספסל".

לאחר מכן סיפר קין: "הייתה לי שיחה טובה וכנה עם ערן לפני מספר ימים, ברור שהיא פרטית, אבל שיחקתי במשחקים האלה ואני תמיד רציתי לשחק במחצית השנייה כי המשחק נפתח ואמרתי לו שהוא יבקיע שני שערים לפני מספר ימים. ידעתי שהמשחק יפתח, הם יתעייפו ויהיו הזדמנויות. זו הייתה השיחה שהייתה לנו ואני שמח על הדרך בה זה הסתדר".