מכבי תל אביב תארח בשבת (20:00) את הפועל ב״ש למשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת ONE ZERO. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן רובי קין.

 

כשנשאל על דרך המשחק נגד נתניה אמר קין: ״המגרש היה במצב לא טוב, היה מחליק וקופצני וקשה לשמור את הכדור על הקרקע. לפעמים צריך לעשות התאמות לפי תנאי המגרש. ידעתי במחצית הראשונה שאם נסגור אותם בחלק האחורי המשחק בהמשך ירגע וכך היה במחצית השניה, היו לנו יותר שטחים והתכנית עבדה בסופו של דבר".
 

כשנשאל על הרוטציה דיבר קין: ״אמרתי בהתחלה כשהגעתי, כולם אותו דבר. בסופו של דבר אני בוחר את הקבוצה שתנצח את המשחק. הקבוצה הכי חשובה. אני תמיד מדבר עם השחקנים. הדלת שלי תמיד פתוחה, תמיד הייתי ככה. זאת העבודה שלי לבחור את השחקנים ולשתף את השחקנים בהחלטות. יש לי כבוד לכל שחקן אם הוא צעיר או ותיק. בשבילי כל השחקנים אותו דבר״.

לקראת ב״ש אמר קין: ״מבחינתי אין הבדל בין היריבות, צריך לבוא בשיא המוטיבציה לכל משחק. באר שבע קבוצה טובה וקשוחה. הם בריצה טובה, יהיה משחק קשה ואני מצפה למשחק ולאוהדים שלנו. במשחק הקודם האוהדים היו מדהימים, אני מקווה שיבואו לעודד אותנו כמו במשחק הקודם. השחקנים שלנו ניזונים מהם ואני רואה את זה״.

כשנשאל מה לקח מהמשחק האחרון ענה: "אני מקווה שנישאר עם רגליים על הקרקע. נמשיך לעבוד הכי קשה ולנצח משחקים. הניצחון וכיבוש השערים נתנו לנו זריקת ביטחון".

על ההופעה של עידו שחר במשחק האחרון: ״כמו עידו שחר לכולם תהיה הזדמנות, כששחקן מקבל אותה, שידאג לקחת אותה. כששחקן טוב באימונים ומקבל את ההזדמנות לשחק אני מצפה שיעשה לי כאב ראש, שיהיה לי קשה להחליט מי משחק. זה אומר שאנחנו עושים משהו טוב".

על ההשתלבות של הנרי אדו: "יש לנו סגל מלא בשחקנים, הוא צעיר והוא צריך זמן. אנחנו עושים הכל כדי לעזור לו להתקדם ולהשתפר".