מכבי תל אביב תחזור בשבת לאיצטדיון בלומפילד כשתארח את הפועל חיפה (17:00) למשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת ONE ZERO. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן רובי קין למה שמצפה לו ולשחקניו. 

תחילה נשאל קין כיצד הקבוצה מתאוששת מההפסד להפועל ב"ש ואמר: "כמו תמיד, אין שינוי. אנחנו מכינים תמיד את הקבוצה באותה הדרך, שום דבר לא השתנה". 

על החסרון של זהבי במשחק הקרוב בשל צבירת כרטיסים צהובים אמר המאמן: "אם הייתי שם כשחקן הייתי שמח כי זו הזדמנות. אם אתה יונס או דור אתה צריך להיות מוכן כי זו הזדמנות. לפעמים בכדורגל צצות הזדמנויות. תראו את עדן (קראצב), יוריס נפצע, הוא קיבל הזדמנות ועשה עבודה טובה. אתה תמיד צריך להיות מוכן ולא משנה מה, כי אתה לעולם לא תדע מתי יגיע הזמן שלך".

על כך שכעת שחקנים אחרים יצטרכו לגלות מנהיגות הוסיף: "אני תמיד רוצה לראות אופי, אני אוהב אישיות ואנשים שיעשו הכל כדי לנצח משחק. זה האופי שאני אוהב".

לאחר מכן נשאל קין על השער שספגה ממכבי בב"ש בעקבות פנדל שגרם לסערה: "האם זו החלטה שגויה? כן, ידענו את זה מההתחלה, לא רק ה-VAR, גם לפני כן בקרן שזה ברור. כש-6 שחקנים רצים לשופט מיד אתה מבין מהר שזו החלטה לא נכונה. הדבר היחיד שמדאיג אותי בקשר ל-VAR זה איך לא היתה להם את היכולת לראות את הקו. זה מדאיג בזמן שקבוצות נלחמות נגד הירידה או נאבקות על האליפות, זה מדאיג כי העבודה שלנו מספיק קשה אז תעשו את זה קל יותר עבור כולם. ה-VAR שם כדי להפוך את זה לפשוט יותר עבור כולם וזה לא קרה. אני מקווה שזה לקח".

על חשיבות האוהדים במשחק הקרוב אמר קין: "האוהדים היו מדהימים כל העונה, אני אעשה את הטוב ביותר שלי כדי להכין את הקבוצה כך שתציג את המשחק הכי טוב שלה ואשמח שגם האוהדים ימשיכו ויביאו את העידוד הטוב ביותר שלהם כמו שהם עשו כל העונה, יתמכו בקבוצה וישירו חזק כלל האפשר כדי לעזור לקבוצה. אני תמיד אומר שזו לא רק הקבוצה הזו (השחקנים) אלא זה תלוי בכולם, כולנו בזה ביחד. אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד". 

על האפשרות שהפועל חיפה תאמץ מערך של 1-4-5 בדומה לב"ש במשחק האחרון אמר לסיום: "אני לא יודע, אנחנו מתכוננים בדרך בה אנחנו חושבים שישחקו ואם לא אז אנחנו מסתגלים. שיחקנו השיטה הזו, ניצחנו מול השיטה הזו ולא היינו צריכים להפסיד גם ביום שני האחרון. זו לא בעיה, לא משנה לי באיזו שיטה משחקים מולנו כי יש לנו את היכולת לנצח את כולם כשאנחנו משחקים בדרך בה אני רוצה שנשחק".