מחצית ראשונה מצוינת הספיקה למכבי ת"א בכדי לרשום ניצחון שני ברציפות 

 לאחר הניצחון הגדול במחזור הפתיחה, ביקשו הערב (ש') הצהובים להמשיך את היכולת הטובה של פתיחת העונה, כשהתארחו באצטדיון "האוורווה" אצל הפועל פ"ת, במסגרת המחזור השני של ליגת טוטו. לראשונה העונה עמד לרשות המאמן, אבי נמני, סגל מלא לחלוטין, כאשר גם קשר הרכש הסלובני, אנדריי קומאץ', נכלל לראשונה בסגל הקבוצה כשפתח על הספסל. גם המארחים מפ"ת פתחו את הליגה ברגל ימין, לאחר ניצחון דרמטי בעילוט על נצרת עילית. לאורך השבוע השתמשו בקבוצה בתדמית האנדרדוג, כגורם מדרבן לקראת המשחק. כמו במשחק הפתיחה, גם הפעם היו הצהובים דומיננטיים יותר בדקות הפתיחה. בדקה החמישית הזדמנות גדולה ראשונה למכבי. כדור עומק מצויין של ישראלביץ' לרחבה, מצא את שבחון הלא מכוסה, שירה חזק אל עבר החיבורים, אבל דורי הגיב מצויין והדף לקרן. שתי דקות מאוחר יותר קיבל כחלון מרווח בעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור שלו הלך גבוה מעל השער. 

הפועל פ"ת פתחה במערך מסתגר, שכלל שלושה קשרים אחוריים, וניסתה ככל יכולתה לשבש את המשחק בדקות הפתיחה. בדקה ה-18 הגיעה ההזדמנות הגדולה השניה של מכבי במשחק. כדור רוחב של שפונגין מצא את יברויאן בתוך הרחבה, החלוץ הארמני מצא את המרווח לבעוט לעבר השער אך נבלם על ידי בלם מקומי. שתי דקות מאוחר יותר הצליח ליאור ג'אן לפגוש את הרשת, אך השופט חכמון פסל את השער בשל נגיעה יד של יברויאן במהלך המסירה לג'אן. יברויאן המשיך להיות האיש הדומיננטי במגרש. בעיטה חופשית שלו בדקה ה-23 חלפה סנטימטרים מעל המשקוף. הלחץ הצהוב נמשך עם בעיטה של ישראלביץ', שנהדפה לא טוב על ידי דורי, אך אבידור הסתבך עם הכדור החוזר ולא הצליח לסיים את המהלך. בדקה ה-30 הניב הלחץ הגדול פירות. ישראלביץ' הנהדר החל מהלך נפלא נוסף, כשדהר לרחבה ומסר לשבחון, שבנגיעה קלה הותיר את יברויאן לבדו מול השוער. החלוץ הארמני לא נכשל, 0:1 למכבי!

הבעיטה הראשונה של המארחים לשער הגיעה בדקה ה-36. חלוץ הרכש, ג'יברו, קיבל את הכדור בקצה הימני של הרחבה, דחף את גפני ללא התייחסות מהשופט, חדר לרחבה, אך בעט חלש לידיו של שטראובר. גם במהלך הבא קופחה מכבי בגלל טעות של השופט. ליאור ג'אן נדחף בבירור בתוך הרחבה במהלך כדור קרן, אך לא לא זכה לתגובה מחכמון. שתי דקות מאוחר יותר לא נזקקו הצהובים לעזרה מאף אחד. עוד מהלך נפלא החל אצל ישראלביץ', שבמסירה אופיינית מצא את אבידור בקצה השמאלי של הרחבה, ההגבהה של אבידור מצאה את שבחון פנוי לחלוטין. האחרון נגח לדשא ופנימה. 0:2 למכבי! הבליץ הצהוב נמשך במלוא הקצב. מבצע מופלא של כחלון בדקה ה-43, הותיר שני שחקני פ"ת ואת השוער מאחור, אך הרחקה מקו השער מנעה ממכבי את השלישי עוד לפני המחצית.

עם פתיחת המחצית השניה ביצעה פ"ת את החילוף הראשון שלה. גורמן יצא ואיימן אבו סאלח נכנס לשחק. יחסי הכוחות של המחצית הראשונה, נותרו בעינם גם בפתיחת החלק השני של המשחק. תמיר כחלון בפריצה נהדרת נוספת לתוך הרחבה, סחט עוד הצלה מדורי בדקה ה-53. שתי דקות מאוחר יותר התקפה נדירה של פ"ת כמעט והפתיעה את הגנת מכבי. כדור גובה אל הצד הימני של הרחבה, מצא את אבו סאלח לא מכוסה. המחליף בעט מהאוויר חזק אל הפינה, שטראובר הצליח להדוף. הצהובים הורידו את הרגל מהגז, ואיפשרו לאורחים להשתלט על מרכז המגרש. בדקה ה-59 קיבלה פ"ת עוד הזדמנות גדולה לחזור למשחק. ערבוביה ברחבה איפשרה לעמנואל מתיאס למצוא את עצמו חופשי לחלוטין, עשרה מטרים מן השער, אך הבעיטה של המגן הלכה מעל המשקוף.

בניסיון לשנות את המומנטום חזרה, ביצע אבי נמני את החילוף הראשון במשחק בדקה ה-61. תמיר כחלון, שהתעייף אחרי המחצית הראשונה המצויינת, יצא, ובמקומו נכנס דור מלול. שש דקות מאוחר יותר הגיע החילוף השני. אנדריי קומאץ' נכנס להופעת הבכורה שלו במדים הצהובים, כשהחליף את יוסי שבחון. אחרי דקות של מחסור באירועים, הגיעה ההזדמנות הגדולה הראשונה של מכבי במחצית הראשונה. פריצה של ישראלביץ' משמאל בדקה ה-70, מצאה את יברויאן בתוך הרחבה. הגנת פ"ת התקשתה להתמודד עם החלוץ, שהצליח לבעוט פעמיים אל השער, אך נבלם אצל דורי. המארחים המשיכו להיות דומיננטיים יותר והגיעו להזדמנות נוספת מכדור קרן, שננגח היישר לידיו של שטראובר. בדקה ה-79 התבצע החילוף השלישי של מכבי. יובל אבידור פינה את מקומו לטובתו של עמנואל מאיוקה. עד לסיום לא נרשמו אירועים נוספים. על אף הירידה ביכולת, הצליחו הצהובים לשמור על רשת נקיה, בדרך לניצחון שני ברציפות העונה בליגה.