מכבי "פייג'אה" תל אביב איבדה נקודות ראשונות העונה בליגת העל

לפני המשחק נערך טקס מרגש שאירגנו אוהדי מכבי לכבוד גלעד שליט,נועם שליט היה אורח הכבוד ונשא נאום מרגש. המשחק עצמו הסתיים בתיקו 0 משקף. במסגרת המחזור השלישי של ליגת טוטו פגשה הערב מכבי ת"א את קבוצת בני יהודה בדרבי הקטן של תל אביב.המשחק הוא המשחק המשלים למחזור המשחקים הנוכחי כאשר שתי הקבוצות ידעו כי ניצחון יבטיח להן את המקום הראשון בסוף המחזור. לפני המשחק נערך טקס מיוחד ומרגש בו נשא דברים אביו של החייל החטוף גלעד שליט. נועם היה אורח הכבוד מטעם הקבוצות במשחק הערב. את המנוי והחולצה העניקה אימו של מני לוי לאביו של גלעד. נועם שליט סיפר כי גלעד אהד את מכבי ת"א גם בכדורגל וגם בכדורסל, וביקש מכל הנוכחים להתפלל לחזרתו המהרה של גלעד לביתו וחיק משפחתו. המחצית הראשונה הייתה שקולה כאשר אף אחד מהקבוצות לא הגיעה למצבים קורצים ליד השערים.

בדקה הראשונה זכתה כבר בני יהודה לקרן ראשונה משמאל, כאשר קרן זו הורחקה. בדקה השביעית מכבי ת"א הגיעה גם היא לרחבת בני יהודה כאשר שפונגין הרים כדור מימין שהורחק. בדקה ה-13 נאלץ שטראובר להתעופף לראשונה לאגרף בעיטה חופשית מ-28 מטרים שנבעטה אלכסונית מימין לעבר שערו. שתי דקות לאחר מכן זכתה מכבי ת"א בכדור קרן משמאל שהורחק ע"י הגנת בני יהודה. בדקה ה-16 הגיעו הצהובים פעם נוספת למסגרת של איינגובה, כאשר תמיר כחלון תוך כדי נפילה ברחבת החמש שחרר כדור לבטן של שוער בני יהודה. בדקה ה-35 קיבלה מכבי ת"א הזדמנות טובה לכיבוש כאשר רוני גפני בעט כדור חופשי ממרחק של 17 מטרים ממרכז השער. הבעיטה היתה חזקה אך לידיו של איינוגבה. בדקה ה-39 עוד הספיק יובל אבידור באחת מנגיעותיו היחידות בכדור במחצית לנסות להקפיץ מעל איינוגבה אך ללא הצלחה. המחצית הסתיימה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה גם היא בקצב איטי יחסית גם כן כאשר לא נראה כי המשחק מתקדם לעבר הכרעה. בדקה ה-48 כדור חופשי מצד ימין לזכות בני יהודה מועבר לרחבה שם נמצא אלירן עטר חופשי לחלוטין אך האחרון התמהמה ולא הצליח לשחרר בעיטה אל עבר שערו של שטראובר. בדקה ה-52 תמיר כחלון קיבל כדור בקצה ברחבה, אך בלם בני יהודה שם רגל בזמן לבלום את ניסיון הבעיטה של כחלון לקרן.בדקה ה-57 חילוף כפול במכבי כאשר שבחון יוצא ומאיוקה נכנס, כמו גם יובל אבידור שמפנה את מקומו לדור מלול. דקה לאחר מכן סובב רוני גפני כדור חופשי לידיו של איינוגבה.

בדקה ה-72 ביצע אבי נמני את החילוף השלישי כאשר קומאץ' בהופעת בכורה בליגה מחליף את תמיר כחלון. בדקה ה-77 הגיעה מכבי תל אביב להזדמנות הטובה ביותר במשחק כאר מאיוקה קיבל כדור מצויין על קו החמש לבד לחלוטין מול איינוגבה ובעט החוצה. מנגד בדקה ה-80 מגיעה בני יהודה להזדמנות הטובה במשחק עבורה כאשר מכבי תל אביב ניצלת באור שיניה מספיגה כאשר משה ביטון מקבל כדור על קו החמש ונוגח החוצה. לאחר שלוש דקות של תוספת זמן שרק מאיר לוי לסיום, והוריד את שתי הקבוצות מאוכזבות עם נקודות מחולקות. ישראלביץ נבחר לשחקן המצטיין של המשחק, הקשר קיבל חופשה זוגית מתנת "קל נופש".