משחק משוגע באשדוד נגמר ב-4-4 למרות שהצהובים כבר הובילו 0-3

בהרכב הראשון של מכבי ת"א פתחו שני הזרים החדשים, אנדריי קומאץ ואיביצ'ה אילייב שהרשים מאוד ב-65 הדקות ששיחק. המחצית הראשונה באשדוד התחילה בצורה איטית ולא נרשמו אירועים מיוחדים בדקות הראשונות. בדקה השביעית יכלנו לקבל איתות למה שהולך לבוא מאילייב. הסרבי המצויין הכניס כדור לאבידור שהמשיך לעבר מאיוקה שמקרוב נעצר על ידי השוער האשדודי, סטוייקיץ. בדקה 16 ספק פנדל למכבי: מאיוקה הופל ברחבה על ידי הבלם האשדודי, ישראל ראש, ללא תגובה מצד השופט. דקה 18 הגיע השער הראשון של מכבי. איביצ'ה אילייב העביר כדור עם "עין עקומה" למאיוקה שמול השוער לא התבלבל, 1-0 למכבי. בדקה ה-23 הגיע השער השני. מאיוקה גמל לאילייב ובישל לו את הגול השני של מכבי, מאיוקה עבר את את ההגנה האשדודית באלגנטיות והשאיר לאילייב רק לדחוק פנימה, 2-0 למכבי.

מכבי תל אביב הורידה הילוך ועד למחצית לא הגיעה לעוד מצבים, כמו כן גם אשדוד לא הגיעה לעבר השער של סולומון מלבד בעיטה של שריקי שנהדפה בקלות על ידי השוער השני של מכבי תל אביב. המחצית נגמרה ביתרון צהוב, 2-0. למחצית השנייה השחקנים של יוסי מזרחי עלו נחושים. מזרחי עצמו ערך ארבעה חילופים עם תחילת המחצית שדימטאר מקרייב הוא החילוף המשמעותי. בדקה ה-50 הגיע אשדוד למצב מצויין כאשר סטפן קינגואה נוגח את הקרן של אוחיון ישר למשקוף. בדקה ה-54 מכבי הצליחה להגיע למצב ראשון במחצית השנייה כאשר הרמה של אבידור נחתה על הראש של מאיוקה שהיה לבד, הכדור חלף ליד הקורה. דקה 57- סטפן קינגואה חולף על שני צהובים ובעט חזק, סולומון היה במקום. דקה 62- ציון צמח שרק נכנס מקבל כדור ברחבה והוציא בעיטה שסטוייקיץ הודף, הכדור חזר אל צמח שבמקום למסור לאבידור הפנוי בעט לגופו של סטוייקיץ.

דקה 64 שוב היה זה צמח, הקשר השתלט על כדור שנהדף מהגנת אשדוד ומ-16 מטר בעט לפינה השמאלית של השוער, 3-0 למכבי. לאחר השער אילייב, שהפגין משחק מצויין הוחלף ביוסי שבחון. דקה 67- הגנת מכבי לא מוכנה להתקפה של אשדוד, ליאור ג'אן מכשיל את אוזן, פנדל לאשדוד. את הפנדל בועט אוחיון, 3-1 למכבי. התגובה של מכבי לא איחרה לבוא, 69- שבחון מעביר לאבידור כדור לאחד על אחד, אבידור לא מתבלבל, עוקף את סטוייקיץ ומגלגל פנימה, 4-1 למכבי. אשדוד גם לא חיכתה הרבה ובדקה ה-71 אוחיון מבשל לשריקי שמתוך הרחבה בועט שטוח לפינה, 4-2 למכבי. הלחץ האשדודי המשיך ומקרייב בחן שוב את סולמון שהפעם הדף מצויין. דקה 84- אוזן מרים מדוייק לראש של מקרייב שמקרוב נוגח פנימה, 4-3 למכבי. בדקות האחרונות אשדוד לחצה על מכבי תל אביב על מנת להשיג את השיוויון.

בדקה ה-94 השוויון הגיע: שוב אוזן פרץ באגף ימין, העביר כדור רוחב שטוח שאותו שי רביבו בעט לפינה הנגדית, 4-4 אבי נימני אמר בסיום: "אני לא זוכר משחק כזה משוגע. למרות שהובלנו בתוצאה גבוהה ואיבדנו את היתרון, היה משחק טוב. עלינו לשלב הבא ורצינו להריץ שחקנים שעדיין לא בכושר ואנחנו מרוצים מהם. מבחינה התקפית עשינו את שלנו. מבחינה הגנתית פחות. עשינו חילופים, שחקנים מהנוער עלו. אנחנו רק בתחילת העונה ולא נצא בהצהרות".