מכבי "פייג'יאה" תל אביב סיימה את משחקי בית ב' בגביע הטוטו עם ניצחון על הפועל רמת גן 

מכבי פייג'יאה תל אביב אירחה במסגרת המחזור השישי בבית ב את הפועל רמת גן לעיניו של הבעלים הרשמי החדש, מיץ' גולדהאר שנחת היום במפתיע. נימני אמר בסיום: "השחקנים מאמינים בעצמם וזה מה שחשוב". דקה 3: קרן ראשונה למכבי, אילייב מרים את את נכדור לראשו של כחלון שנוגח החוצה. דקה לאחר מכן קובאצביץ הרמת גני מאיים לראשונה על שערו של סולומון, כדור חזק שלו מ-30 מטר חולף ליד הקורה. מכבי יצאה ישר להתקפה מהירה שנגמרה בספק הכשלה על אילייב, למרות מחאות שחקני מכבי, אין שריקה לפנדל. דקה 11: קרן של מכבי מניבה הזדמנות מצויינת למלול שמטעה את הגנת רמת גן ובועט מעל השער. דקה 20: מתפרצת מהירה של מכבי, שפונגין רץ עד הקו ומוציא כדור רוחב חלש, ארקין קולט בקלות.

דקה 38: ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי במחצית הראשונה, יבוריאן מוכשל ממש על קו הרחבה, השופט שורק לבעיטה חופשית מ-17 מטר. לבעיטה ניגש דור מלול, הבעיטה הייתה חזקה אך למרכז השער, ארקין היה במקום והדף. המחצית הראשונה מסתיימת בתיקו מאופס. מחצית שנייה החלה בעיקר עם חילופים של שני המאמנים. במכבי נכנסו : ייני, טומאסיץ ושטרית. ברמת גן: מור גולן ותמיר בן עמי. דקה 48: התקפה מתפרצת של מכבי, יבוריאן כמעט דוחק לשער, אבל מפספס את הכדור, כחלון מצליח להשתלט אבל לא מצליח להעביר את הכדור לאחד משחקני מכבי והגנת רמת גן משתלטת על הכדור. דקה 54: שבחון מקבל כדור באמצע המגרש, מצליח לעבור שני שחקנים רמת גנים ולבסוף מופל כ-25 מטר מהשער. את הבעיטה לקח אילייב, כמה שווה היה לחכות 54 דקות בשביל לראות גול כזה יפה, אילייב שם את הכדור בין חיבורי הקורות, 1-0 מדהים למכבי. 

דקה 57: קומאץ מרים כדור עומק מצויין ליבוריאן שבמקום לבעוט ישר עוצר על החזה, עד שהכדור ירד לרגל של החלוץ הגנת רמת גן הרחיקה. דקה 61 נכנס עמית אוחנה בשורת רמת גן, לא עברה דקהועמית אוחנה קיבל כדור בקצה הרחבה, החלוץ הרמת גני בעט החוצה מזווית קשה. דקה 72: שבחון מרים כדור לראשו של יבוריאן, החלוץ נגח אבל הכדור פגע בהגנת רמת גן ויצא לקרן. מאיוקה החליף את כחלון שזכה לתשואות מהקהל בדקה ה-73, דקה אחר כך הגיע הזמבי של מכבי להזדמנות טובה ברחבה אבל הוא מפספס את הכדור. דקה 77: סולומון יוצא לכדור ובועט אותו לאורך כל המגרש לעברו שבחון, האחרון מצא את עצמו לבד אבל הבעיטה שלו חלפה מעל השער. דקה 93: ציון צמח בועט בעיטה חופשית חזקה, שוער רמת גן הודף לקרן. ציון צמח ניגש לקרן, הכדור הגיע ישר לראשו של שבחון שנגח פנימה, 2-0 למכבי.

 נימני התייחס בסיום על השתלבות הזרים בקבוצה : "גם אם הזרים לא היו פוגעים, יש לנו סבלנות. הבאנו זרים ואנחנו מאמינים בהם, קודם כל צריך לדאוג שלא יפצעו כדי לשמור על בריאותם. לא נכניס אותם ללחץ, אלא נשלב אותם לאט לאט לפי התוכנית שלנו. אני מאמין בשחקנים, גם באלה שהתחילו איתנו את העונה וגם מאלה שהצטרפו". לגבי המומנטום שצברה הקבוצה אמר המאמן :"השחקנים מאמינים בעצמם וזה הכי חשוב כי אז יש להם ביטחון. הדרך עוד ארוכה ויש עוד דברים שצריך לשפר כמו חוסר תיאום. נתגבר על כל הבעיות האלה. אני מכוון לצמרת ולא מעבר לזה, אנחנו לא עובדים עם הצהרות אלא באופן שקול. אנחנו בונים את הקבוצה לטווח ארוך ולכן אנחנו משלבים צעירים ומאמינים בהם וזה ייקח זמן והסבלנות תשתלם לכולם".