מכבי תל אביב נחלה את הפסדה הראשון העונה מול הפועל חיפה שהייתה עדיפה

רצף המשחקים ללא הפסד הגיע הערב לקיצו, מכבי תל אביב הפסידה את משחק הליגה בקרית אליעזר מול הפועל חיפה. מכבי תל אביב חסרה את לירן שטראובר שנפצע באימון ביום שישי, לא ברור מתי יוכל לחזור קפטן הקבוצה למגרשים. נימני החליט לבצע מספר שינויים בהרכב כאשר מלבד סולומון, פתחו גם קומאץ ואילייב. שבחון, ישראלביץ ויבוריאן פתחו על הספסל. זה התחיל דווקא מצוין כאשר הקהל הצהוב הביא למעלה מ-2500 צופים למגרש בקריית אליעזר והשרו אווירה מצוינת באיצטדיון. המחצית הראשונה נפתחה בגישושים משני הצדדים כאשר רק בדקה ה-16 הגיעה ההזדמנות הראשונה הממשית, דווקא להפועל חיפה, עדן בן בסט עלה לכדור מול סולומון, בן בסט הגיע ראשון ונגח לשער הריק, טומאסיץ הרחיק את הכדור מקו השער.

שתי דקות וגם מכבי מגיעים להזדמנות ממשית ראשונה כאשר הרמה מצוינת של שפונגין מגיעה הישר לראשו של אבידור, גליל בן שאנן עוצר בקצות האצבעות, הצלה מדהימה. בדקה ה-28 הגיע השער החיפאי הראשון: ערן לוי מכניס את בלו לאחד על אחד מול סולומון, בלו לא מתבלבל , עוקף את סולומון, 1-0 לחיפה. עד המחצית שתי הקבוצות לא מגיעות למצבים מיוחדים אך נראה שמכבי קצת בהלם, הקבוצה איבדה כדורים רבים ונראה שהגול גרם למכבי להתבלבל. המחצית מסתיימת, 1-0 להפועל חיפה. אבי נימני לא חיכה הרבה, בתחילת המחצית השנייה ערך שני חילופים, כחלון וקומאץ ירדו לספסל, יבוריאן וישראלביץ עלו למגרש. נראה שהחילופים עשו את שלהם ומכבי פתחה עם הרבה התלהבות. בדקה -50 ישראלביץ מתחיל כדור חופשי מבלי שהגנת חיפה שמה לב אך הכדור של גפני נהדף לקרן.

דווקא בדקות טובות של מכבי, דווקא הפועל חיפה כובשת: אבו ניל המחליף הטרי של דורה מכניס כדור לטרטצקי שבועט מזווית קשה לפינה הקרובה ישר לחיבורים, 2-0 להפועל חיפה. בדקה ה-71 חיפה הולמת במכבי שוב: ג'אן מרחיק כדור לקרן, ערן לוי מרים כדור נמוך שיוצר ערבוביה ברחבה, בלו ממשיך את ההתקפה ומרים כדור לראשו של גרזיץ שנוגח לחיבורים של סולומון, 3-0 לחיפה. דקה 77: טרטצקי מכשיל את אבידור ברחבה, יבוריאן כובש מהנקודה הלבנה, 3-1 לחיפה. מכבי ניסתה עד הסיום להמשיך ולהשיג שערים נוספים אך לא הגיעה למצבים טובים, שמואלביץ השופט שורק לסיום לאחר 4 דקות של תוספת זמן, 3-1 להפועל חיפה. נימני אמר בסיום המשחק: " כלום לא עבד והגיע להפועל חיפה לנצח", באנו די בטוחים שהכול יבוא בקלות ומסתבר שזה לא כך, הכל יהיה קשה.

הצטרפו אלינו זרים וצריך להכניס אותם לכושר כמה שיותר מהר. לא קל לשלב אותם. יש לנו סבלנות ולמרות ההפסד נמשיך באותו קו. אני לוקח את האחריות עליי. לא תפקדנו טוב ולכן הפסדנו. אני בטוח שהדרך תהיה יותר טובה בהמשך". מאמן המנצחת שלומי דורה: "לא צריך להיות חזירים, לא היה בן אדם שלא היה קונה את התוצאה הזאת לפני המשחק. השחקנים שלי עשו עבודה טובה ולא נתנו יותר מדי כבוד. עכשיו העבודה שלנו תהיה יותר קשה כי הפועל חיפה הוכיחה שהיא יכולה לנצח קבוצה בסדר גודל של מכבי. דיברנו שהמקום שלנו הוא בחלק העליון של הטבלה, אבל זה סוג של פנטזיה המקום הזה".