מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות בעזרת שערים של ייני, אילייב ושבחון

מכבי תל אביב הגיעה למשחק מול הפועל רעננה לאחר שלושה משחקים רצופים ללא נצחון, הקבוצה עבדה קשה לאורך השבוע והשחקנים הגיעו מוכנים. איביצ'ה אילייב שערך עם צוות האתר הרישמי ראיון בלעדי השבוע אמר: "השחקנים לא מקלים ראש באף קבוצה, אנחנו באים מוכנים ב-100 אחוז מבחינת הראש למשחק". הפועל רעננה מצידה הגיעה לאחר שלא הצליחה לאגור 3 נקודות באף משחק למרות משחקים רבים שהפגינה יכולת טובה, רעננה מצויה במקום ה-15 עם 2 נקודות טרם המחזור. דבריו של אילייב קיבלו משמעות במחצית הראשונה כאשר מכבי מפגינה לחץ בחלק המגרש של רעננה ומתקיפה פעם אחר פעם את השער של שאול סמדג'ה הותיק, שוער רעננה. מכבי לא חיכתה הרבה וכבר בדקה ה-6 אבידור מצא את עצמו לבד מול סמדג'ה לאחר מסירה של צמח, אבידור לא התבלבל ובקור רוח העביר כדור לאילייב שמול שער ריק גילגל בעדינות, 1-0 למכבי.

רעננה ניסתה לתקוף ואף הגיעה למצבים במחצית הראשונה אך לא השכילה לכבוש.בדקות מאז הגול הראשון קיבלנו משחק דו צדדי כאשר מכבי מצליחה להגיע להזדמנויות בתוך הרחבה. בדקה ה-31 שבחון מעלה את מכבי תל אביב ליתרון של 2-0 לאחר שאבידור ספק בעט ספק מסר, הכדור הגיע לראשו של שבחון שמקרוב נגח פנימה 2-0 למכבי. לאחר השער מכבי המשיכה לתקוף ויכלה להגדיל את התוצאה אך כדורים של אילייב וצמח חלפו ליד הקורות. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 2-0 למכבי תל אביב. את המחצית השנייה פתחה רעננה עם חילוף כפול כאשר כנפו ורז כהן נכנסו כדי להפיח חיים בקבוצה המארחת.נימני לא עשה חילוף. המשחק היה מנומנם עד שתמיר פור מכשיל את אילייב ורואה את הצהוב השני, פור מנסה לתפוס את ידו של שטרית אך השופט נחוש ומראה לו את הכרטיס האדום שמשאיר את רעננה ב-10 שחקנים.

בדקה ה-59 יוצא צמח שהפגין יכולת מצויינת לקול תשואות הקהל, קומאץ החליף אותו. דווקא לאחר ההרחקה המשחק נכנס לתרדמת ובשביל להעיר את המשחק הכניס נימני את מאיוקה בדקה-67 במקומו של אילייב. גם עם כניסתו של מאיוקה לא נרשמו אירועים מיוחדים מלבד פציעה קלה של ישראלביץ שחוזר מייד למגרש לאחר טיפול. נימני המשיך במגמה ההתקפית כאשר יבוריאן החליף את שבחון בדקה ה-72. לא חלפה דקה ואבידור מגיע לאחד על אחד לאחר כדור גדול של ייני, אבידור עובר את סמדג'ה אך תמיר פור הציל מהקו. כניסתו של יבוריאן הפיחה קצת חיים במשחק ובדקה ה-78 אבידור מחפש את המסירה במקום את הבעיטה לשער והגנת רעננה משתלטת על הכדור. רעננה מגיעה להזדמנויות הראשונות שלה בחצי השנה בדקות ה-81 וה-82 אבל גם רז כהן וגם דוס סנטוס לא מצליחים להכניע את שטראובר. את החותמת נתן שרן ייני בתוספת הזמן כאשר בעיטה שלו מ-18 מטר פגעה בקורה ונכנסה, 3-0 למכבי. שטרית שורק לסיום לאחר 3 דקות תוספת זמן, מכבי מנצחת 3-0.