מחצית ראשונה מעולה הספיקה למכבי כדי לנצח את הפועל באר שבע 3-1 בוסרמיל משערים של ייני, מאיוקה וישראלביץ'

מכבי ת"א הגיעה לבירת הנגב, למשחק הנועל של המחזור העשירי בליגת העל לאחר שלא שיחקה בבירת הנגב כחמש שנים. המשחק האחרון שנערך בוסרמיל בין שתי הקבוצות הסתיים בתיקו 1-1. במכבי ערך בכורה העוזר מאמן החדש ישן, ניר לוין. מכבי הגיעה למשחק מהמקום הרביעי כשבמאזנה ארבעה נצחונות וחמש עשרה נקודות. מכבי הגיעה למשחק לאחר תיקו ביתי מול מכבי פתח תקווה, ואילו באר שבע הגיעה לאחר ניצחון משכנע 1-4 על אחי נצרת. בבאר שבע ערך הופעת בכורה המגן הארגנטינאי החדש מרקוס גלאסרה. כשעה לפני המשחק כבר הייתה נוכחות מרשימה של כ700 צהובים ביציע וסה"כ הגיעו לבסוף כ-1500 צהובים. שפט את המשחק השופט הראשי, מנשה משיח, בעזרתם של הקוונים שבתאי נחמיאס ואורן בורנשטיין. שופט רביעי, מאיר לוי.  מחצית ראשונה מצויינת של מכבי הספיקה לה כדי לנצח 3-1 את הפועל באר שבע בחוץ ולהיצמד לחבורת הצמרת.

במחצית השנייה מכבי בעיקר שיחקו כדי לשמור על התוצאה, באר שבע הצליחה לצמצם לקראת הסיום מפנדל. בכורה מוצלחת לניר לוין כעוזר מאמן. בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה. הקבוצה מעיר הכרמל תגיע לבלומפילד עם מאזן מושלם, במכבי ינסו להרוס להם את המאזן. בסוף המשחק, ניגשו השחקנים ובראשם המאמן, אבי נימני, כדי להודות לאלף הצופים שעשו את הדרך הארוכה לדרום. מה שבטוח, הדרך חזרה תהיה שמחה ומאושרת לאחר שמכבי חזרו למסלול הנצחונות, אחרי שני משחקים ללא ניצחון. בדקה השישית הזדמנות מצויינת למכבי תל אביב, גפני הרים מצויין לכחלון החופשי שבעט מעולה אך הכדור חמק מעל השער, הלחץ נמשך ותוך דקה הזדמנות מצויינת לאילייב ברחבה, קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט היטב, אך טברטקו קאלה הדף לקרן. בדקה ה-12 מכבי ניצלה בנס מספיגת שער לאחר דאבל פס בין ליאור אסולין למאור מליקסון, כאשר שטראובר יצא היטב ומציל. בדקה ה-18 שוב הייתה ידו של שטראובר על העליונה לאחר מפגש עם ליאור אסולין.

בדקה ה-20 הגיע ה1-0 של מכבי תל אביב. כדור חוץ מגיע לשרן ייני שהכניס כדור למאיוקה שהסתובב היטב על הבלם ונתן קטנה לשרן ייני שמ- 8 מטרים לא מתקשה, 1-0 למכבי. שערו השלישי של ייני העונה. בדקה ה-30 יכל היה מאיוקה להכפיל את התוצאה כשכדור מצויין של גפני מצא אותו בלתי מכוסה דוהר עם הכדור עד השער, אך מאיוקה בעט כדור שחמק ליד הקורה. דקה 34 ומכבי ממש מסרבת להבקיע את השני, ישראלביץ נפלא כדור באמצע המגרש, הכדור הגיע לאילייב שממצב נוח בתוך הרחבה בעט לגופו של קאלה. כעבור דקה מכבי כבר לא יכלה להחמיץ יותר והכפילה את התוצאה ל 2-0. אילייב עבר באגף השמאלי בצורה בלתי רגילה ונתן כדור רוחב למאיוקה
שכב את שערו הקל בקריירה והעלה את מפלס החיוכים בספסל הצהוב.

לא עברו חמש דקות ובמכבי רואים את שלישי: כחלון המשיך לעשות כרצונו באגף השמאלי והרים כדור מדויק לרגלו של ישראלביץ שכבש את שערו השני העונה 3-0 צהוב גדול. סיום המחצית הראשונה 3-0 למכבי, מכבי שיחקה טוב ולחצה את אמצע שדה המגרש של הפועל באר שבע בצורה יעילה, מה שגרם להרבה איבודי כדור מצד המוקומיים ולשני שערים. מכבי שלטה בנעשה במגרש, אך יכולת טובה של השוער לירן שטראובר בדקות הפתיחה של המשחק, מנעה כיבוש שער אדום מוקדם. מחצית שנייה: בפתיחת המחצית השנייה ערכה הפועל באר שבע חילוף אחד, כאשר נכנס אוהד קדוסי ויצא שמעון הרוש. בדקה 51 יכול היה אסולין לצמצם את התוצאה כאשר הגיע למצד של אחד על אחד מול לירן שטראובר אך בעט החוצה. דקה 61 בלבול בין בלמה של באר שבע, הארגנטינאי החדש, מרקוס גלאסרה, כמעט עולה בשער נוסף לבאר שבע, אך ברגע האחרון קאלה מתעשת ומרחיק.

בדקה 65 ערכה מכבי את חילופה הראשון כאשר נכנס יוסי שבחון במקומו של תמיר כחלון. דקה 69 אקס מכבי תל אביב, דוד רביבו סיים את המשחק ובמקומו נכנס סיראז' נאסר. לאחר כשלוש דקות סיים מצטיין המשחק, איביצ'ה אילייב את המשחק, החליף אותו יובל אבידור. דקה 77 מכבי ערכה את החילוף האחרון במשחק, ישראלביץ סיים משחק טוב עם שער, החליף אותו ציון צמח. בדקה ה-80 הניף מנשה משיח את הצהוב הראשון במשחק לעברו של בלם הפועל באר שבע, פאבל פרגל. דקה לאחר מכן נפסקה לטובת מכבי בעיטה חופשית מכ-20 מטרים, אך ציון צמח לא ניצל אותה ובעט לחומה. בדקה ה-86 נספק פנדל מפוקפק לבאר שבע, ליאור ג'אן ספק מכשיל ברחבה את חלוץ באר שבע, סיראז נאסר, משיח פוסק לפנדל ומאור מליקסון לא מתבלבל ומכניע את לירן שטראובר 3-1. סיום המשחק, מחצית ראשונה טובה הספיקה למכבי תל אביב לנצח, מחצית שנייה הייתה קצת יותר חלשה אך בסיום 3-1 גדול למכבי תל אביב בבאר שבע, בשבוע הבא הירוקים מגיעים לבלומפילד.