שער של מאיוקה ניצח בבלומפילד את מוליכת הטבלה המושלמת, מכבי חיפה. ניסו קפילוטו ערך בכורה מצויינת בהרכב

כשמכבי תל אביב ומכבי חיפה נפגשות, בכל מקרה ובכל מצב זהו משחק מסקרן ומעניין. חיפה הגיעה לבלומפילד כשהיא מושלמת ורצתה להמשיך את רצף הנצחונות, מכביהגיעה למשחק לאחר ניצחון-חוץ מצויין בבאר שבע. בשורות הצהובים חסר הבלם, איגור טומאסיץ שחלה, החליף אותו הבלם הצעיר, ניסו קפילוטו. במכבי רצו להמשיך את התנופה מהמשחק האחרון ולעצור את הרצף של הקבוצה מהכרמל. מכבי כבשה כבר בדקה ה-5 שער שכאמור, הספיק לה כדי לנצח את הקבוצה הירוקה 0-1. במחצית השנייה בעקבות כניסתו של גולסה, חיפה יזמה יותר אך לא ממש סיכנה את שערו של לירן שטראובר, תודות להגנה מעולה בעיקר של צמד הבלמים, ניסו קפילוטו ורונאלד ראדלס. עד לסיום הצליחה מכבי לשמור על השער המוקדם ורשמה נצחון שני רצוף. מכבי חיפה נשארת במקום הראשון, אך מאבדת נקודות לראשונה העונה.

לפני המשחק מכבי ערכה טקס למען הצלת הילד לביא. לביא סובל ממחלה נדירה שכתוצאה ממנה הוא אינו רואה, שומע או מסוגל לדבר. מכבי נרתמו למבצע מימון שבמסגרתו ניתן לשלוח הודעה עם הספרה 10 למספר 6333, ולתרום עשרה שקלים למען מחקר שעשוי להציל את לביא ועוד רבים כמוהו. הוריו של לביא היו אורחי הכבוד של מכבי במשחק. איציק קמרי מעסה האגדי של מכבי תל אביב, העניק להוריו של לביא כדור חתום של מכבי תל אביב, ואלה העניקו חזרה לאיציק מגן תודה על תרומתה של מכבי תל אביב. פתיחת המשחק: לאחר כל הטקסים נפתח המשחק, כבר בדקה ה3 הייתה יכולה חיפה לעלות ליתרון של 1-0, אך שטראובר בהצלה גדולה מנע זאת. בדקה ה-5 עלתה מכבי ליתרון של 0-1 לאחר בישול אומן של אילייב למאיוקה שבועט נפלא מקצה הרחבה לחיבור הנגדי. יתרון מוקדם של הצהובים במשחק. מכבי המשיכה ליצור מצבים, אך קרן של אלייב חלפה מעל ראשי כל ההגנה הירוקה לחוץ.

דקה 17 אלי חכמון, שופט המשחק, הוציא כרטיס צהוב ראשון לעבר שחקנה של מכבי חיפה, עלי עותמן, לאחר תפיסה בחולצתו של רוני גפני. אלייב לקח את הכדור החופשי, אך בעט לחוץ. לאחר כעשר דקות מעט ראינו את השני, כאשר ישראלביץ הכניס כדור מצויין לאלייב, העמיד אותו במצב של אחד מול אחד עם דוידוביץ, אלייב כבר הכניע את השוער החיפאי, אך הקורה מנעה 0-2. לאילשע לוי זה הספיק והוא כבר ערך את החילוף הראשון: יצא עלי עותמן, החליף אותו מוחמד גדיר. תוך דקותיים הציל שטראובר פעמיים את מכבי משוויון: תחילה בדקה ה30 כאשר התקפה יפה של חיפה מסתיימת בבעיטה של קטן מחמישה מטרים עם עצירה גדולה של שטראובר וכעבור דקה בעיטה של דבאשווילי מסתיימת שוב כשידו של השוער על העליונה. הקצב הטוב נמשך, דקה 36 כדור רוחב של מלול לא מצא אף רגל צהובה, משומר הרחיק לקרן. שופט המשחק אלי חכמון הורה על שלוש דקות תוספת זמן, בסיומן שרק לסיום המחצית הראשונה, 0-1 למכבי תל אביב.

מחצית שנייה: עם פתיחת המחצית השנייה ערך אלישע לוי את חילופו השני: יצא שלומי ארבייטמן,החליף אותו אייל גולסה. 10 דקות בתוך המחצית ראה שרן ייני את הכרטיס הצהוב.בדקה ה65 מכבי ערכה את חילופה הראשון: יצא מבשל השער איבצ'ה אלייב, החליף אותו יוסי שבחון. דקה 69 מכבי התעוררה במחצית השנייה, ייני השתלט על כדור אבוד, הכניס כדור למאיוקה שבעט היטב, אך בלם חיפה הרחיק לקרן. דקה 72 החילוף האחרון של חיפה, נכנס ליאור רפאלוב במקומו של בירם כיאל. באותה דקה הוציא השופט חכמון, צהוב לבלמה של מכבי חיפה טקשיירה. דקה 73 מכבי עם חילוף נוסף, יצא תמיר כחלון, החליף אותו יובל אבידור. מתפרצת בדקה ה79 של מכבי מסתיימת בבעיטה חופשית של מכבי מטווח של כ 25 מטרים אך הפעם הבעיטה של מאיוקה הייתה טובה פחות מזו שקבעה במחצית הראשונה 0-1, והלכה רק לחומה.

דקה 81 מכבי ערכה את חילופה האחרון, יצא כובש השער, עמנואל מאיוקה, החליף אותו קשרה האחורי של מכבי, אנדריי קומאץ. דקה 87 מכבי יצאה לעוד מתפרצת, בסיומה הכדור הורחק על ידי ההגנה הירוקה מהרמה של גפני, חיפה יצאה למתפרצת משלה ודור מלול נאלץ לעשות עבירה כדי לעצור את ההתקפה ורואה את הכרטיס הצהוב. חכמון הורה על חמש דקות תוספת זמן למשחק. דקה בתוך תוספת הזמן גם מסיללה נכנס לפנקסו של חכמון לאחר עבירה על יוסי שבחון. גם שבחון עצמו הספיק לראות את הכרטיס הצהוב לאחר וויכוחים מיותרים עם השופט. זה הספיק לחכמון שסיים את המשחק, 12000 צהובים ביציע לא ידעו שמחה כזאת כבר הרבה זמן, מכבי מנצחת את חיפה 0-1, איבוד נקודות ראשון לקבוצה של אלישע לוי וניצחון יוקרתי לצהובים של אבי נימני. בשבוע מכבי תגיע מכבי לאיצטדיון "הקופסא" בנתניה בניסיון להמשיך את רצף הנצחונות.