מאיוקה הדליק נר ראשון בחנוכיית הכיבושים במכבי תל אביב, אבידור הוסיף את השני ומכבי ת"א מכבי נצמדת לחבורת הצמרת

מכבי ת"א אירחה הערב את מ.ס אשדוד במשחק שנעל את המחזור ה13. מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר ההפסד 0-1 למכבי נתניה, בעוד מ.ס אשדוד באו אחרי שלושה נצחונות רצופים. אבי נמני ערך שלושה שינויים בהרכב לעומת ההרכב שהפסיד למכבי נתניה. אילייב ומאיוקה חזרו להרכב על חשבונם של שבחון ויבוריאן. אנדרי קומאץ' קיבל את חולצת ההרכב לראשונה מאז ההפסד להפועל חיפה במקומו של שירן ייני. קפילוטו שהצטיין מול מכבי חיפה המשיך לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של טומאסיץ'. באשדוד חזר לסגל שי רביבו לאחר שפרק את הכתף ונעדר במחזור האחרון בניצחון הקבוצה 2-1 על אחי נצרת. כמו כן, דגו חחיה לצ'אנס שלו מהספסל אך לבסוף לא שותף. שתי הקבוצות יפגשו בעוד שבוע וחצי ברבע גמר גביע הטוטו. מכבי אירחו במשחק 700 עולים חדשים מצפון אמריקה, וכמו כן את ילדי עמותת גדולים מהחיים.

את המשחק שפטו אלון יפת שופט ראשי עזרו לו הקוונים שבתאי נחמיאס ודני קרסיקוב. ניר לוין נעדר מהמשחק מכיוון שהיה במשלחת מטעם ההתאחדות להשלמת תעודת פרו במדריד. לפני המשחק המתאגרף היהודי דימיטרי סליטה הדליק נר רביעי של חנוכה ביחד עם ילדי עמותת גדולים מהחיים. מחצית ראשונה: המשחק נפתח לעייני כ 6000 צופים. מכבי פתחה יותר טוב את המשחק ובדקה ה-7 גונזאלס בלמה של אשדוד ראה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק לאחר עבירה על אלייב. דקה 13 קרן של משה אוחיון מצאה את סטפן מונדו חופשי שמחמישה מטרים נגח וסחט עצירה טובה משטראובר, הכדור הגיע אל ראשו של מקרייב שמשני מטרים נגח מעל השער. לאחר כשתי דקות אותו מונדו ראה את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על אלייב. דקה 18 הרמה טובה של כחלון מצאה את מאיוקה שבמספרת וירטואוזית בעט החוצה.

דקה 26 בעיטה חלשה של קומאץ' מ-25 מטרים הגיעה היישר לידיו של סטויקיץ'. דקה 31 כחלון מצאה את מאיוקה שנתקל ביציאה טובה וזריזה של סטויקיץ'. דקה 35 הנעת כדור מצויינת של מכבי מצאה את אילייב באגף שמאל האחרון הגביה לכחלון שנגח אחורה וסחט הצלה נאה מסטויקיץ'.כעבור דקה מכביהממשיכה ללחוץ בחצי המגרש של אשדוד וחטיפת כדור של קומאץ', שבמסירה מצויינת מצאה את אילייב חופשי בתוך הרחבה אך הבעיטה שלו נבעטה החוצה. דקה 45 בעיטה לא מאיימת במיוחד של משה אוחיון כמעט וחדרה פנימה לאחר שהכדור נשמט מידיו של שטראובר. אלון יפת חתם את המחצית הראשונה. מחצית שנייה: עם פתיחת המחצית השנייה חילופים בשתי הקבוצות יוסי שבחון במקום ישראלביץ ובאשדוד חילוף התקפי שי רביבו קשר התקפי במקומו של עידן וייצמן הדפנסיבי. דקה 55 אלייב סחט את הצהוב השלישי מאשדוד, הפעם זהו משה אוחיון שתיקל את הקשר הסרבי בחריפות. דקה 59 מכבי יצאה למתפרצת,אילייב מצא את שבחון באגף שמאל שמסר בנגיעה מדויקת למאיוקה שמשני מטר בעט פנימה, 0-1 למכבי.

עברה דקה וזהו שוב אילייב שהעביר רוחב הפעם סטויקיץ' במקום. דקה 62 חילוף נוסף באשדוד ניר נחום נכנס במקומו של עידן שדה, נחום לא הספיק להרגיש את הדשא המצויין בבלומפילד וכבר כדור גדול שלו מצא את שריקי שבועט משמונה מטרים מהאויר ליד הקורה. דקה 70 חילוף תמיר כחלון יצא, נכנס יובל אבידור. דקה 71 גליץ מצויין של קפילוטו מנע מצב ודאי של אשדוד. דקה 75 יוסי מזרחי הלך על כל הקופה יצא ישראל ראש הבלם נכנס ברק בדש חלוץ. דקה 77 כרטיס צהוב לאדיר טובול. דקה 78 אלייב הוריד כדור לשבחון בתוך הרחבה אך החלוץ איחר במעט. דקה 79 כרטיס צהוב לגפני על בזבוז זמן. דקה 80 אילייב המצטיין במשחק יצא לקול תשואות הקהל. דקה 81 כרטיס צהוב לקומאץ' על עבירה גסה במרכז המגרש. דקה 82 אלון יפת הרחיק את עוזר המאמן איציק עובדיה לאחר דין ודברים עם השופט הרביעי. דקה 87 גול בכורה ליובל אבידור במדים הצהובים: קומאץ' הרים מצוין לאבידור שמשבעה מטרים נגח לפינה הימנית של השוער.דקה 88 גפני בעט כדור מסוכן מ17 מטרים שחלף ליד הקורה. סיום, מכבי ניצחה 0-2.