למרות יתרון 1-3 במחצית שחקני מכבי ת"א יצאו מעילוט עם נקודה אחת בלבד בתיקו 3-3 מרתק

מכבי הגיעה היום (ש') לאיצטדיון עילוט למשחק הפתיחה של המחזור ה-14 במטרה אחת- ניצחון. שבחון שעלה כמחליף והצטיין במשחק מול אשדוד, קיבל קרדיט בהרכב הפותח של המאמן, אבי נימני, על חשבונו של תמיר כחלון שירד לספסל. כמו שבחון, קומאץ המשיך לראות את חולצת ההרכב הראשון לאחר שניווט את המשחק בצורה מצויינת מול האשדודים. במכבי כמובן רצו לנצח ולעבור את השכנה משכונת התקווה בטבלה, לפחות עד למשחקם של הכתומים מול מכבי חיפה. אצל המארחים המשיך המאמן החדש, ג'ון גרגורי לעקוב אחר שחקניו מהיציע, לאחר שגם השבוע לא הוסדר חוזהו בבקרת התקציבים. אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. מכבי כבר הובילה בשני שערים עם פתיחת המחצית השנייה אך לא השכילה לשמור על היתרון וסיימה בתיקו 3-3. הרחקה של אלייב במחצית השנייה היא ששינתה את פני המשחק לרעתה של מכבי.

מחצית ראשונה: לאחר דקות ראשונות של גישושים מכבי יצאה להתקפה מסודרת ראשונה, הכדור הגיע לגפני באגף השמאלי, גפני הרים כדור מצויין לרחבה, והשחקן הכי נמוך על המגרש- ישראלביץ, נגח חופשי ולא מכוסה את היתרון של הצהובים 0-1 למכבי דקה 5. היתרון של מכבי דחף אותה קדימה, אך גם חשף את החלק האחורי שלה. התקפה מתפרצת של נצרת מצאה את חמד חופשי מול שטראובר וחמד לא התקשה מול השוער. דקה 12 1-1. מכבי המשיכה ללחוץ במרכז השדה, בעוד אחי נצרת יצאה למתפרצות מסוכנות. התקפה אחת של מכבי יכלה להסתיים בשער גדול, כאשר בדקה ה24 אלייב ומאיוקה מסיימים דאבל פס מצויין ברחבת המקומיים, אך החלוץ התבלבל והכדור הורחק. לא עברו 3 דקות וכבר זה 1-2 למכבי. אילייב קיבל כדור באגף השמאלי ממאיוקה, עשה סיבוב מעולה על המגן והרמה שלו הסתיימה בשער נגיחה של יוסי שבחון שהחזיר את היתרון לצהובים. בדקה ה- 30 כבר ראינו את השלישי של הצהובים, אך השער של מאיוקה נפסל בטענת נבדל.

מכבי המשיכה בקצב הטוב, בדקה ה-35 הכדור הגיע לאלייב שסחט עבירה מ-20 מטרים, אלייב עצמו לקח את בעיטה וזה כבר 1-3 למכבי. אלייב מבצע בעיטה חופשית מעולה לפינה הקרובה של אופק ומעלה את מכבי ליתרון בן שני שערים.
זה כבר הספיק למנג'ר נצרת גרגורי שבאמצעות הטלפון הורה לגרייב להחליף את סולימאן שגם נפצע, במקומו נכנס שלומי חנוכה. נצרת הייתה יכולה לחזור למשחק כבר לאחר חמש דקות שטוקורה קיבל הרמה מלוזון ונגח נפלא סנטימטרים מהמשקוף של שטראובר. שופט המשחק, מנשה משיח הוסיף דקה אחת למחצית הראשונה, וגם "זכה" להוציא כרטיס צהוב ראשון למוחמד עמרייה לאחר עבירה על יוסי שבחון. מייד לאחר מכן שרק משיח לסיום המחצית הראשונה, 1-3 למכבי בסיומה של מחצית אטרקטיבית ורווית שערים.

מחצית שנייה: המחצית השנייה נפתחה עם בעיטה טובה של מאיוקה מתוך הרחבה, אך אופק הצליח להדוף, מהצד השני יצאה נצרת להתקפה שמסתיימת בשער של יניב לוזון שמצמצם את התוצאה ועושה 2-3 בדקה ה49. האירועים במשחק לא מפסיקים, הכדור הגיע לאלייב במרכז המגרשש שלח מרפק לפניו של הדייה, משיח לא היסס ושלף את הכרטיס האדום לאלייב, מכבי נשארה בעשרה שחקנים בפעם הראשונה העונה. בדקה ה-53 נטוייה ביצע עבירה על קפילוטו, אבל מי שראה את הכרטיס הצהוב הוא דווקא השוער לירן שטראובר, שהגיע למחות בפי מנשה משיח. בדקה ה-60 מכבי ערכה חילוף ראשון, יצא קומאץ' והחליף אותו טומאסיץ'. כעבור ארבע דקות מכבי ביצעה את חילופה השני: יצא עמנואל מאיוקה והחליף אותו יובל אבידור. בדקה ה-68 הוציא גרגורי את הבלם שלו, אקוטו ומי שהחליף אותו היה כיאל ההתקפי. בדקה ה-70 עוד כרטיס צהוב, הפעם היה זה האדייה שנכנס לפנקסו של משיח. כעבור שתי דקות ערכה נצרת את חילופה האחרון, יצא צ'אם אנטויה ונכנס במקומו שלומי אדרי. בדקה ה-76 מכבי ערכה את חילופה האחרון, יצא כובש השער הראשון ישראלביץ, והחליף אותו תמיר כחלון.

בדקה ה-82 משיח מניף צהוב נוסף, הפעם לטומאסיץ לאחר איבוד כדור, אבל זה לא הכל, כדור חופשי של נצרת משטח מגרשה עלה לכיוון רחבת מכבי, קפילוטו ניסה להרחיק אך דחק את הכדור לשערו ועשה 3-3.כעבור ארבע דקות ראינו עוד אדום במשחק, הפעם מהצד של נצרת, עלמרייה ביצע עבירה על שבחון, ראה את הצהוב השני ומורחק. עם תוספת הזמן כמעט וראינו את הרביעי של מכבי, איגור טומאסיץ קיבל כדור ברחבה ובעט תוך כדי סיבוב לגופו של אופק, נצרת יצאה למתפרצת אך ג'אן ביצע עבירה חכמה על מנת לעצור את ההתקפה וקיבל כרטיס צהוב. בדקה ה-93 כמעט ונצרת הכריעה את המשחק אך הצלה גדולה של שטראובר השאירה את התוצאה על כנה. עם הסיום הספיק גם גפני להכנס לפנקסו של משיח עם כרטיס צהוב. סיום המשחק תיקו 3-3 בין אחי נצרת למכבי תל אביב. ביום רביעי ייערך בבלומפילד רבע גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב למ.ס אשדוד. אלייב ייעדר מהמשחק נגד אשדוד, אך יוכל להיות בסגל הקבוצה למשחק נגד בית"ר ירושלים במחזור הבא.